Alla inlägg under juni 2009

Av Louise samuelsson - 28 juni 2009 21:42

Nu har jag inte skrivit på ett tag men det e bara för att vi har vart i björbäck o tävlat...ska berätta mer om en liten stund ska bara fika klart me svärföräldrarna....men har såå  mkt o skriva helgen vart helt fantastiskt.....

Av Louise samuelsson - 24 juni 2009 17:25

Idag har evelina tävlat hille på krk..1m och 110 elfritt i bägge..eve var jtteglad efterråt...ovanligt hehe..tyväar  kunde inte jag närvara..längtar tills imorn då vi skall till bjärbäck på tävlingar hela helgen med mille..ska bli jttekul....skönt o komma hemifrån..

jaha hann se barna 3 min innan de skulle fara iväg me angelica o eve o bada..jajanu skall jag köra några maskiner jippiii jaja jiooiiii jääää...

Av Louise samuelsson - 24 juni 2009 00:45

Jag hinner ju inte skriva ngt jag har häcke full verkligen puh...jaha nu ropar sängen...jag hanna och angelica har vart o fikat i stan idag på hardroock cafe underbart...nachos...mmmmmmmm....Evelina var o tränade fälttävlan idag på hille och det gick superbra....eve var jtteglad ..jaha nä nu ropar sängen som sagt och jag lovar o skriva mer imorn...kram på er...

Av Louise samuelsson - 21 juni 2009 00:37

Sicken fest det blev...först massa go mat...jess o lars var okså hos sussen me tussen..det blev sång o nubbar te maten...puh ..det var riktigt msigt...herregud susanne var snabb o fylla på mina glas...det blev mer o mer...vi sjöng karoke var grymma ..jag var bäst haha....det var full rulle...lilla eve hade fixat med frågesport hon e bäst....älskar den ungen...asså men ar jag sussen me tussens dotter..hon hade gjort jttekluriga frågor...kanonbra....herreguud va snurrig jag blev...my good...jag e ju 41 och jag trodde jag var 15...smakade på brännäslorna ....fick kli av dom kan man väl säga...ggghha...det var vilket fall som helst en underbar kväll tack ni e bäst!! förlåt Roger..förlåt frlåt...

Av Louise samuelsson - 19 juni 2009 11:05

Nu har jag inte festat på länge men idag ska jag det...har handlat lite godis....ska bli jttekul idag att få fira med sina vänner....

Av Louise samuelsson - 19 juni 2009 00:42

Ikväll for jag och evelina ramback på bio...flickvänner från förr...lite seg ibland men jttebra...vi hade jttemysigt hela fam var iväg eve var o kolla på nån skräckis me anders och hans kompissar...peter såg bakfyllan....hanna o dick var på fotboll....

fick käkat massa popcorn...mumma....Evelina e för söt min biokompis...hehehe puss på dej..


Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards