Alla inlägg under juni 2009

Av Louise samuelsson - 16 juni 2009 10:28

Har vart ute o gått med eva...underbart...fick lurat me na in i skogen me hon som e så rädd för fästingar...hehe..jag e helt genomsvett...mitt nya liv börjat hoppas jag...jag ska köra the speceialist metoden...nyttig mat o promenader...jaja nu ska jag ta en kopp kaffe och ssen in i duschen..

Av Louise samuelsson - 16 juni 2009 00:07

Drottning Elizabeth hade i dagarna köpt en ny rashäst som var väldigt stilig. Hästen hade tidigare vunnit flera priser och drottningen var väldigt stolt över den. Hertigen av Edenbourgh besökte vid ett tillfälle drottningen för att över en kopp the diskutera gemensamma intressen. Drottningen tog genast chansen att skryta lite om sitt fynd, den stiliga hästen. Hertigen blev givetvis nyfiken och bad om att få se denna underbara häst.

Drottningen gick tillsammans med hertigen ut i stallet där de båda gick runt flera varv runt hästen för att beundra den. Just då släppte hästen en riktig ordentlig fjärt med en doft som inte hörde till de angenämaste av dofter. Drottningen blev lite generad av detta och sade:
- Åh, jag är hemskt ledsen för det.
- Åh, det är direkt fara, svarade hertigen, Jag hade trott det var hästen om du inte sagt något.

Av Louise samuelsson - 15 juni 2009 23:41

Har vart o köpt ännu mera växter ...har aldrig tyckte det vart kul med växter i min big trädgård ,,,nu köper jag bara mer hela tiden jttekul...extra roligt med mina tomatplantor hehe har 3 st nu...en bauta ampel med massa körsbärstomater eller ska bli nu e det bara gula blommor..ska be evelina fota dem...måste måste måste ha en digitalkamera....sedan har jag en planta med psyallisis eller vad det nu heter.. kul e det ialla fall..

Imorn kommer grabbsen hem... saknat..tjejerna blir glada ..så högstas bilder från istanbul guud vad nice vill dit vill dit..

Av Louise samuelsson - 15 juni 2009 10:06

Vaknat sent idag ..äggen kokar och frukosten väntar...ska snart väcka mina 2 monster..eve skall iväg till tandregleringen ..idag fyller lilla sara år..grattis grattis..helt otroligt denna lilla skrutt blir 20 år..i mina ögon kommer hon alltid o vara 15 år..lilla goa sara hehe..det är helt sjukt vad alla gror iväg se på lilla marcella börjar bli vuxna damen ..inte så länge sen hon gick och fes till gubben noah..Louise börjar ju okså bli damen...och så har vi becca o lotta hehe...galningarna dom e för goa..och rosen my good rena mode dockan..kommer ihåg när hon red sin lilla prickiga ponny ,och blir rädd när jag ser hur tiden går...puh..vi vuxna blir ungre o yngre..Mina grannars barn som man följt i flera flera år skaffat flickvänner o pojk vänner tatt studenten och bla bla..helt otroligt..hoppas man får följa alla i många många många år till..

Av Louise samuelsson - 14 juni 2009 23:56

Tiden bara drar iväg...my good..igår var eva o micke o barna här och käkade..nice..var mysigt..

Idag stallet...sedan var jag på chilli och shoppade 2 leopardkuddar hahahah jttegoa och 2 underbara plädar..sedan en fika me ann mummma...sedan hälsade jag på mina goa vänner i anneberg city..hehe..

sedan stallet igen tur eve var nästan klar...emmy hade rakat alice...oj va hon var fin all päls borta.skönt för na..sedan hem  te mc me marielouise skulle ta en glass men hon blev vansinnig på personalen för dom svara kaxigt när hon fråga varför mjölken alltid e slut..bla bla..så vi hamna på statoil istället..jihaooo..så inressant dag har jag haft...jajaj.


Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards