Alla inlägg den 8 september 2009

Av Louise samuelsson - 8 september 2009 23:24

Idag sa puddingen te mej att jag måste blogga ju....Cool jag lovar att ta tag i det..trodde inte nån var intresserad av att läsa mina problem och beskymmer....jaja kul ialla fall....Jaha vad hänt sista tiden??? hm måste tänka....först och främst så indjuknade jag i lördags mådde skit ....helt borta åkte te akuten o visst fan hade jag fått halsfluss...Gråter hatar o vara sjuk...jag fick pencilin och sen knappt kommit ut ur hemmet vart helt borta...idag mår jag mkt bättre....eller lite ialla fall..

Jo jag har klippt av mej håret och piercat mej hehe fast inte så farligt bara i trangus..det ni som inte vet kan ju gissa...på fredag skall jag tattuera mej på handleden assa bara lite ann...du gillar ju inte tattos men jag skall göra 2 små hjärtan som skall täcka mitt ärr på handleden som påminner mej hela tiden om min barndom...och den var ju inte den positivaste precis...men men..

Nu undrar ni väl hur det går med bantningen....fattar ni det går bättre än nånsin ska vägas på torsdag  Tungan ute..6 veckor e det då utan mat ...huuugggaaa men jag lever o piggare än nånsin...im back...man kanju inte älta sina misstag alla gör misstag i livet men man måste ju vidare eller hur..??

Jo barna mår bra...de tränar o tränar och har det gott...jajamen peter e kvar ...goingen..dom firar nog snart 1 år...wow..snart börjar innebandy matcherna jippppii...längtar efter dom..

Jaha vad mer  jo inatt kunde jag ej sova o då loggar en going in på fb o vi pratar har inte pratat med han på länge ..snacka om att mkt ändrar sig i livet...nu ska vi bowla jihaooo nails bue bie...

Jo just det evelina har påbörjat inridningen av karros häst...3 åring jttesöt..och vet ni vi ka kolla på en billig häst med bra stam i helgen ...4 år...väldigt grön ska den vara men guud vad kul..Kyss och vi har ju vaccinerat oss inför kinaresan huugga...bägge evelinorna grät en hel dag för att de var spruträdda...ja me ju men jag fick ju ljuga o säga att jag inte var det ju huga,,,jag var ju livrädd fick spela cool...och vet ni den kändes ju inte ens...åååå jaja ...bägge evelinorna skratta efteråt o sa att det kändes ju inte....hehe

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards