Alla inlägg den 9 september 2009

Av Louise samuelsson - 9 september 2009 23:13

Dagen före vägning...

Snart 6 veckor.....förrut har jag sagt har jag i nte gått ner köper jag mej en bigmac på vägen hem...men så tänker jag inte nu...nu tänker jag what a fuck men går 5000 steg extra...bra va....hoppas jag tänker ¨så hehe...

om ni undrar vrf jag intehr några bilder inne så berot det på att dom kommer ...har lagt bort min sladd as usual...

Rynkar på näsan..lovar flera att ja måste lägga ut en bild på snygge mej..i kort hår o pircat öra...ann gillar du mej ädå fast jag gjortdet och ska tattura mej??? är jag ändå din pudding??

Idag kom jag hem te sussen...bädda ner mej i soffan o mös te idol....fick mitt goa hallon vatten mumma..hon vet hur hon ska ta hand om folk den kärringa..

börjar få så fint runt sitt hus....jag e avis..

jaha nu ska jag spela lite spel på datan ...e ju rädd att eva ska slå mitt rekord som jag vet e hennes mål ...jäääävvvla lollo ekandes i tölö är jag slog henne med typ 300 poäng..spela det inte man blir beroende och arg!!!


Av Louise samuelsson - 9 september 2009 23:10

Jaha satt förväntans full framför tv o väntade på att få se en skymt av jennifer på idol...men icke..jag tycker klart hon skulle gått vidare ...men jag hitta en länk med henne så kolla här,,,visst skulle hon gått vidare...

http://tv4play.se/noje_och_humor/idol?videoId=1.1194013&renderingdepartment=2.34558

Av Louise samuelsson - 9 september 2009 12:14

Tant Agda tog hissen i ett köpcenter då en snygg fotomodell klev på. Hon doftade mycket gott. Hon tittade ner på tant Agda och sa:
- Ralph Lauren, 800 kr droppen.
På nästa våning steg om möjligt en ännu vackrare modell på och hon doftade ljuvligt. Hon vände sig till de andra och sa självsäkert:
- Chanel, 1500 kr droppen.
Vid nästa våning skulle tant Agda gå av. Precis innan hon lämnade hissen släppte hon en riktig brakare, vände sig till modellerna och sa:
- Broccoli, 17 kr Lidl.

Av Louise samuelsson - 9 september 2009 11:55

jaha här sitter jag nyvaken och hot...not..legat konstigt i natt haft konstig dröm ...legat o vritt mej hela tiden...äntligen skall jag få komma hemifrån idag...klockan 2 jippie längtat...det e segt att vara sjuk att bara gå hemma o småfisa hela tiden..dricker mitt underbara pulver och tatt en vitamin tablett ...ser ut som ett vrak meeeen jag lever jihaooo ...ni vet ju mitt positiva tänkande oh lala..

jaha snart e det bröllop jippi ska bli kul..men vade ktten ska jag ha på mej..?? vart köper man klänning för tjockisar (jag mena för sånna som e för korta) kanske intersport ett tält jihooo.. nej prinsess tält blir bra hehee undra om jag kan få låna ett av sussen me tussen..

Stackars angelica har ont i sitt nypiercade öra hehe...ska man vara fin får man lida pin..

Jaha vill ut o motionera nuuu meeen jag måste vänta tills jag mår lite bättre .....ska ju väga mej imorn och jag har inte bajat (jag vet puddingen mitt språk) på 2 veckor...ska be till gud att jag kan baja tänk 2 veckor kanske e 2 kg på vågen hehe....

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards