Alla inlägg den 25 september 2009

Av Louise samuelsson - 25 september 2009 00:06

Var på xtravaganza o vägdes idag wow 16,5 minus....snacka om att jag e stolt..men hon sa att jg inte skulle oroa mej om att jag kanske kommer o gå upp lite i början nu när jag börjat äta..och hon sa att jag skull njuta av allt på min semester...och det ska jag verkligern göra!!!tar nya tag när jag kommer hem det lovar jag..

Idag var jag och tjejerna och käka lunch på nello....dom har xtravaganza lunch varjde vardag...helt underbart gott..samtidigt som jag äter där lär jag mej hur jag skall äta..det är inte helt enkelt idag åt jag pastrami med riva rotfrukter i nån krämig sås o pepparot jttehott va det...

Sedan på kvällen vad det xtravagnza kväll på nellos...med modevisning av duktiga medlemmar som tappat massa i vikt.. och stylisten var underbar när hon pratade ..hon var ifrån make it...ljuvlig människa...ska gå dit när jag gtt ner och styla om mej.,,jag och hanna hade jttetrevligt ...synd att inte jess hann komma hon hade gillat detta kankse kan jag få med henne i make it månads mys istället som stylisten tipsade om..

Evelina vr med goa angelica och körde gokart..sedan var de på bio...det var angelicas födelsedagspresent till evelina...vad söt hon är..

2 LÅNGA promenader hanns med idag på totalt 9 km i foppatofflor det ni!!

Hundarna är i chock har aldrig gått så mycket som nu..dom är nog överyckliga....

Stackars Evea fick ta hand om min häl igen..inte bra..det var som igår....det ser mörkt ut för mej inför bröllopet men guud ska jag verkligen ha foppatofflor på bröllopet det går ju inte hjäääälp vad skall jag ta mej till???

 

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards