Alla inlägg den 21 september 2009

Av Louise samuelsson - 21 september 2009 13:44

Stå ej och gråt vid min grav.
Jag sover ej. jag gav mig av.

Jag är tusen vindar över sjön.
Jag är silverglittret över snön.
Jag är solsken över mogen säd.
Jag är stilla regn i höstens träd.

När du vaknar i morgonens vila,
är jag tysta fåglar som ila
i cirklande flykt över vatten.
Jag är milda stjärnor om natten.

Stå ej och sörj vid min grav.
Jag är ej död.Jag gav mig av.

Av Louise samuelsson - 21 september 2009 11:09

Igår var det en tung dag..

tänker på mina vänner som har det jobbigt..

jag var på toysan hela dagen,,hemma så hade karro o sandra lite nagelgöring....hade ju lovat i flera månader...såmen  blev allt fel ...kunde knappt vara hemma ...jag han få lite glitter på naglarna i fick hjälp o laga mna som hade gått av...långa naglar är inte heltmin grej men jag älskar det...först fick lotta göra mina sen gick 4 av ....stackare fick göra det igen på mej och sedan kunde jag inte med o säga at jg gjort sönder igen jag e sååå klantig...hur kan jag vara så dum att jag tror jag kan öppna en kartong med min nagel klart den går av ...jag  e hopplös...men men...jaja förlåt karro o sandra att jag inte var hemma igår eller att jag var så stressad...

 

Igår kunde jag knappt jobba var som en dimma tänker hela tiden på mina vänner...tänk vad snabbt allt kan gå..man ska verkligen ta till vara på varje dag med varandra imorn kan det vara slut..

önksar man kunde hjälpa till på nt sätt men jag finns här och det vet dom..jag tänker på dom hela tiden..

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards