Alla inlägg den 18 september 2009

Av Louise samuelsson - 18 september 2009 22:58

ÅÅÅ sitter och kollar på dirty dancing....älskar den filmen...tänker på snygge patrik som dog i måndags....gör ont i hjärtat...tänk om jag hade fått byta be baby....dansat så sexigt med han..hujedamej.....ingen har sagt nobody potts lollo in the corner..........

Av Louise samuelsson - 18 september 2009 15:27

Citat från Anna Anka: Om du går in i en djuraffär för att köpa en ny hund, klart du tar en söt valp istället för en gammal fullvuxen hund. Samma gäller med äldre män och kvinnor.... Hmmm..... ja, så kan man ju oxå se på kärleken! :D

Av Louise samuelsson - 18 september 2009 00:24

Vart på walk gick härifrån till annebörg....tog ca en tim....15474 steg totalt idag ...bra lollo.,,väl framme i den stora staden så blev jag väl omhändertagen av sus....bärvatten och massa kli...go filt ...såg på idol och lyxfällan snacka om att man blir mörkrädd...men allt går ju och lösa bevisade dom wow...bara MAN kommer till insikt att så här är det.....vi tillhör dem som tatt mkt krediter o skit men tack gode gud att det mesta e nästan avklarat...ska ldrig ha krediter..fixar inte det...inte ens på ullared..hehe vi har snart bara vårt banklån kvar..vi hade säkert 10 olika krediter innan livs farligt...man fick sej verkligen en tankeställare idg när man såg dt....pensionspara?? huuga vi har sparat lite varje månad...men herregud tiden går fort snart e man där...fick ångest ju ...man villl ju kunna leva gott när man blir gammal...men hur vet man vad dom e rätt eller fel...huuuuga massa snur i huvet...OCH JAG SOM VILL HA HUS....

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards