Alla inlägg den 22 september 2009

Av Louise samuelsson - 22 september 2009 23:27

Tror jag råkat ta bort flrtal vänner  ...har ni inte kvar  mej assa mej igen...jag skulle gör a inställningar och skulle skicka meddelande te nästan alla men istället ser det ut som jag raderat massa...kan det inte ¨stå på svenska för då!!! jag totalt otekninskt...sorryy så saknar ni mej så adda mej igen ..

Av Louise samuelsson - 22 september 2009 23:17

I GÅR KVÄLL SENT gick jag en långpromendad  men nya skor smart ....fick så skoskav...skit ont..på morgonen när jag vakna så  hade jag en stoor blåsa och det gjorde skitont närjag skulle gå...shit...fick ta foppatofflorna idag sexigt..det gjorde ondare o ondare ju längre dagen gick..tänkte att jag skulle gått till min granne på vägen hem o be na kolla min häl...hon ska ju bli fotvårds specilalist ...o kan se äckliga fötter...men jag kom inte så långt när  jag skulle visa sussen men häl så opererade hon mej direkt...massa vatten klämdes ut..tack för hjälpen ...hade inte klarat mej många timmar till...bara jag nudda ngt så skrek jag...fick knappt av mej socken ...Min snälla granne skulle höra med sin lärare imorn om tips men jag trotsade kunde inte vänta...sus satt med skalpel klart ..men fick tips via tele ialla fall att köpa komleted eller ngt i den stilen på apoteket imorn..måste ju ha skor på mej te bröllopet..my good..

  

Av Louise samuelsson - 22 september 2009 11:14

har presis ätit min första frukost och det var inte ens gott ju...mår illa...kan ha med att göra att jag inte alls mår bra idag febrig o snorig o bara nyser...men what a fuck,,,,idag skall jag växla till kina pengar nu e det mindre än 2 vckor kvar jpppii..och hämta tramsbiljetterna me ju hihi...fredag den 13e ska bli jttekul..

skulle motionerat i morse men det sket sig för jag fick sova i stället frös o frös...gud vad gnällig jag e  idga...jag köpte mej nya heldämpade nike skor i går ...tog på mej dem på nattpromenaden o givetvi så har jag fått en stor blåsa sexigt...jaja u ska jag te stallet o ta ut o lunchfodra huuuga...har inte lust att ut i regnet..vill gräva ner mej under duntäcket....sen ska jag iväg o terra angelica när hon jobbar..så hon inte flirtar med praon hihi ,,,jaja tjiina along my friends..

Av Louise samuelsson - 22 september 2009 01:00

idag har jag vart seg ..jag vågar inte äta ngt knappt...idag har jag ätit en sallad med räker i ....o sen...?? nu äter jag nog för lite..

imorn blir det gröt till frukost nice ska bli gotteri..

Var på kvällen hos sus och mös...många tankar..väldigt många tankar...

hehe såg anna anka på tvn haha helt sjukt vilket liv dom lever...jisses..

sedan satt vi o gapskratta åt roastad på berns...underbart program..hehe..

Fick druckit drick vaccinet idag ...ska göra det om en vecka igen...mot diareeeee..diareee i kina låter inte nice...

nu e det bara 2 veckor kvar...jag längtar såå...sedan när vi kommer hem skall vi till falkenberg o prova häst...ska bli skit kul..

mitt huvud e tomt har inte å mkt o skriva om...känner mej bara seg...

borde hoppa isäng...

sov gott alla..kram

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards