Alla inlägg den 14 september 2009

Av Louise samuelsson - 14 september 2009 22:42

Bröllop väntar och ja bestämde att jag minsann skulle ha klänning på bröllopet..ville inte ha nån glansig sak det e inte jag...jag hittade en direkt jag tyckte om...ni kanske inte tycker att den e tillräckligt fin för att ha på ett bröllop men jag älskade den ,,,min första klänning och mina första svarta tights....puh..

  

Av Louise samuelsson - 14 september 2009 19:37

Flört gått 5 km på fm med hundrna i skogen sen hem o städa sen laga jag qornsoppa te tjejerna och sen gick jag till k-mässan och  köpte kläder till brölloppet ..jag fick handlat en bh till ....det var halva priset på hela butiken vete katten va den underklädsaffären hette på kmässan ...jha min stl då ja 95 f big mama...men jag hitta en jttefin för 249 kr hehe...klart tuttsen ska ha sitt..köpte strumpbyxer te hanna o sen vr det dags och gå hemmåt igen....närjag gått halva vägen va tror ni hände då jo lollo blev nödig....en gång i veckan kommer det ju när ma går på pulver så givetvis när jag går...men tuff man e så biter man ihop o när jag kom hem så självklart hade det gått över...bara jag inte behöver vänta en vecka te...halleluja,.,,snart kommer idol hoppas jag ...är inte säker men nu ska jag sätta på lite stearinljus o koppla av i soffan....oj vad det lät ...

Av Louise samuelsson - 14 september 2009 11:40

Jag vet e katten vad det är med mig...jag e bara verd..jag är inte deppig alls eller jag knske e på väg o bli hatar  pulver nu drömmer mardrömmar om pulver faanet..men jag ska klara det denna gången nu har jag misslyckats i hela mitt liv med o banta men denna gången så ska jag fixa det på nåt sätt..känner mej bara ensam...jag e ju inte så rolig o fika med mer ju..jag vet att jag borde vara glad åt min viktminskning men jag tycker det går för långsamt..jag vill hellst vakna upp och vips så e jag smal...e så trött på all hysteri att man måste vara smal...vi tjocka får inte samma respekt..jag vet när jag bantade för länge sen o gick nmer massa folk respekterade mej mkt mer som inte tjock än tjock...alla tror att tjocka inte orkar så mycket att dom är lata bla bla bla...jag är inte lat jag orkar mer än många för jag e så enveten..men tyvärr så ser man ner på tjockisar i denna värld..hur katten kunde man äta sig te denna kropp varför sa man inte stop när man bara hade tio kg s övervikt.?? hm grejen e det att jag vill bara må bra jag skiter i om jag bara kan gå ner 20 kg av de 40 jag vill ner...men jag vill må bra jag vill orka ännu mer..jag vill inte ha ont i knäna..iofs det har jag inte nu heller men jag har ett dåligt knä och jag kan ju få...en dag vill jag kunna springa o leka med mina barnbarn...även om jag e 60 år...mitt liv har vart en enda teater jag har vart den jag inte är egentligen..ibland vet  jag inte vem den riktiga lollo är..kanske är jag normal...vem fan vet..hehe..jag vet att jag vill vara glad och må bra...Skrattande

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards