Alla inlägg den 12 september 2008

Av Louise samuelsson - 12 september 2008 00:11

Jaha ännu en dag till ända...bantningen har gått bra idag men guud va segt. ..känner mej inte helt hundra, bråkat me fredrik idag igen...inte jonsson utan jansson,,,känns piss..känner mej så besviken vi som gjort allt i vår makt at hjälpa till så får vi bara skit..men men..trött på att bli körd me ..känner mej helt  under isen..varför kan ja inte bara säga nej..varför kan jag inte bli tuffare??? jag är värdelös..kan inte ett skit jag kan ta ut hästarna i hagen och mocka och gissa vad jag kan mer???? jo jag kan ta in hästarna me fantstiskt va?? mer kan jag inte..när faan skall jag bli glad igen?? vad jag än gör i liet så totalmisslyckas jag..och jag kan prata snusk me ...det bara kommer....varför kan jag inte bli normal? jaja livet suger... orkar inte ens göra en dagens fredrik...kommer 2 imorn..

ska på bio imorn med ann o sara det skall bli kul...jaja godnatt  önskar Lollo som e på botten just nu...längsst ner...


Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards