Alla inlägg den 26 september 2008

Av Louise samuelsson - 26 september 2008 23:53

 kom ytterligare ett sms från Ann....(jaa ni fattar snuskig väninna jag har)

3 spermier råkar komma med i en utlösning. Nr 1 skriker "jag vill komma först till ägget och bli en pojke" Nr 2 skriker "nej jag vill komma först och bli en flicka" . Nr 3 ser ledsen ut och säger  "håll käften båda två. Av lukten att döma har vi alla 3 hamnat i röven"

Av Louise samuelsson - 26 september 2008 23:45

En kvinna låg i koma. En dag när en sköterska tvättade hennes privata delar noterade hon att det gav en liten respons på EKG när hon rörde kvinnan. Hon provade igen och då rörde kvinnan på sej en aning. De tillkallade hennes man, förklarade läget och sa:

-Hur galet det än låter så  kan lite oralsex vara rätt metod och väcka henne. Hennes man var skeptisk,men sköterskorna gav sej inte. Maken gick till slut motvilligt med på det och gick in i kvinnans rum. Efter några minuter planade kvinnans EKG ut helt. Sköterskorna rusade in och skrek

- Va hände???

Mannen svarade:

-Vet inte, hon kanske kvävdes?

Av Louise samuelsson - 26 september 2008 17:34

två män var på resande i affärer ut på byggden. Viktiga uppgörelser skulle skrivas på men innan dess ville männen ha mat, sprit och fruntimmer. Detta hade motparten svårt att erbjuda då det saknades kvinnor i trakten. Men påhittig som han var köptes det in två uppblåsbara barabara och las in på herrarnas resp. hotellrum. Kvällen avlöpte mycket väl och herrarna gick berusade upp till sina rum. Väl på morgonen kom dom der mycket nöjda med gårdagen och nattens bradvader. Den ene herren skröt om blondinen och allt underbart dom hade gjort, den andra mannen var också mycket nöjd med själva akten och den den villiga brunetten, men dock lite konfunderad... mitt i den vilda leken bet jag henne i bröstvårtan och då la hon av en brakskit och flög ut genom fönstret....

Av Louise samuelsson - 26 september 2008 10:00

Återvinning

En svensk sitter och äter frukost på ett café. Vid sidan av honom sitter en norrman och tuggar tuggummi.
 
Ouppfostrat inleder norrmannen: Äter ni svenskar hela brödet?
 
Svensken låter motvilligt frukosten ligga och svarar: Ja, naturligtvis!
 
Norrmannen leker med tuggummit i munnen och säger: Det gör inte vi hos oss, i Norge äter vi bara det innersta av brödet. Brödkanter samlas i en container, bearbetas och formas till croissanter och säljs sedan till Sverige.
 
Norrmannen frågar vidare: Äter ni marmelad till brödet också?
Svensken svarar lätt irriterad: Ja, naturligtvis!
 
Medan norrmannen nu högljutt tuggar sitt tuggummi, säger han: Inte hos oss, i Norge äter vi bara färsk frukt till frukost. Skalen och resterna samlas i en container, bearbetas till marmelad och säljs sedan till Sverige.

Nu blir det svenskens tur att fråga: Säg mig en sak, har ni sex i Norge?
 
Norrmannen ler och svarar: Ja, naturligtvis har vi sex.
  
Svensken lutar sig över bordet och frågar: Vad gör ni med kondomerna efter att ni använt dem?

Vi kastar dem! svarar norrmannen.
  
Nu börjar svensken le.... sedan säger han: Inte hos oss, i Sverige samlar vi alla använda kondomer i en container, bearbetar dem, smälter dem och säljer dem till Norge som tuggummi.

Av Louise samuelsson - 26 september 2008 09:02

Av Louise samuelsson - 26 september 2008 00:04

Mitt liv är i kaos just nu...maten går bra men allt annat..vad skall jag ta mej till?? har tappat livslusten totalt..jag e trött trött trött..

Ibland får jag funderingar på varför jag lever? jag kan ju inte ngt..om ni bara visste vad som rör sig i mitt huvud alla tror att jag e världens gladaste tjej elle kärring ska det vara.. men ack så fel. jag är helt trasig..mer än vad ni kan ana..känner mej så ensam . utanför sammhället, jag vill bli normal få ett jobb. men jag får inte nån hjälp. brottsoffermyndigheten jobbar mot mej inte me mej..jag har väntat i 10 år nu på upprättelse..varför händer inget. ? min kraft är på väg o ta slut. orkar inte ens ringa o tjata mer. jag är besvärlig patient för jag inte vill äta medecin. jag har fått så många diagnoser så jag vet inte vilken planet jag kommer ifrån snart. senaste var att jag har vuxen adhd???? vaaaaa?? jajaa ge mej mer. mina leder e kaos min psoriasis har aldrig vart så mkt som nu. ibland bara om nån tar i mej kandet göra ont. när alla frågar säger jag att jag mår bra för det är enklast. det är så hemskt att känna sig värdelös ..hade jag vart utan armar så hade det vart enklare . ingen tror jag e sjuk många tror bara att jag e en jäkla latmask som lever på bidrag. men det är inte sant. jag får pengar bara från min försäkring. jag är så vek. vek...tänk bara lyckan att få gå på julbord me sina arbetskompissar..jag har inga arbetskompissar..dom förlorade jag för tio år sedan...är det meningen att jag skall misslyckas med allt i mitt liv? vad är meningen?  Undra om jag betyder ngt för nån? tänk att få känna sig behövd..ingen behöver mej ..jo mina barn så klart..men inte nån annan..jag vet att jag inte är normal jag beter mej ju som en fjortis..vad skall jag ta mej till? jag hatar o vara fattig..kan inte ens hjälpa mina barn och uppfylla sina drömmar för jag knappt överlever på det vi har..det gör ont i mitt hjärta..jag älskar mina barn överallt annat. ..men jag är en värdelös mor. kan ju knappt laga mat te dem. stackars hanna som e så mkt ensam hemma när jag är i stallet. skulle behöva komma hemifrån låååångt bort ett tag. med min familj..hoppas alice har valpar i magen så vi ialla fall får ihop pengar till en lite resa..te skene eller ngt puh. förlåt mej för mitt dystra skrivade idag..men va faan ..jag har ju paper på att jag e co-co...sava..och allt där till...

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards