Alla inlägg den 27 september 2008

Av Louise samuelsson - 27 september 2008 01:00

Jaha här låter man barna rida utan hjälm...o du som e lagens väktare daaaaa ..

Av Louise samuelsson - 27 september 2008 00:57

Marcella tror att alla e lika hungriga som hon...ska ge folk mat i alla situationer för att få äta själv..men här borde du väl ändå ha väntat tills de e klara eller??? r,e,s,p,e,k,t

Av Louise samuelsson - 27 september 2008 00:36

Tack alla ni som skickat kommentarer o meil idag sedn mitt deppiga inlägg. ni är underbara..Det är väl så för alla att det gå upp och ner..fast för mej går det nästan bara ner men va faan det är bara att ta nya tag det finns de som har det mkt värre än jag..huu. Jobbigaste e ju attjag känner mej så jäkla ensam...ensam ..Men jag får skylla mej själv jag är ju bara i stallet..jag känner mejinte ensam vad det gäller vänner och kompissar utan det e ngt som jag saknar men jag vete faan vad det kan vara...kanske en semla. jag mår dåligt ffast jag vet inte varför..verd. psyko. saknar flera av mina vänner som jag nästan aldrig hinner o träffa. snart glömmer de väl mej. jag måste vara hemifrån när jag är hemma tänker jag bara på mat o godis är jag i stallet tänker jag inte ens på det. Jag kanske kommer o mista de få vänner jag har kvar för att jag aldrig är hemma..hoppas inte det . jag vet att jag är dålig på att höra av mej. ..bra tecken att jag inte mår helt hundra är mitt sexpratmissbruk det blir tyst om sånt..mår jag bra går käften i ett ...bara massa snusk o fisar..

Hoppas det gått bra för anett som opererat sig idag..

var hos daniel med märrens hov...ser inte bra ut. jttehalt. .

Hanna sover hos kajsa. .. dick snarkar..Evelina sover för länge sedan..endast lollo som e vaken...

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards