Alla inlägg den 24 september 2008

Av Louise samuelsson - 24 september 2008 23:49

Fin bild när m-l tävlar i norge hehehe ...undra vad hon tänker på (kanske e det på fredrik) puss på dej...

Av Louise samuelsson - 24 september 2008 15:47

Ni ser väl att det är Lars kung kongo i mitten (han me datan) på rambäcks familjefoto...så här ser han ut på nära håll......alias kung kongo....

Av Louise samuelsson - 24 september 2008 01:34

Äntligen ett familjefoto på familjen Rambäck!!!!!

Av Louise samuelsson - 24 september 2008 01:21

Ägaren till en kinesrestaurang har precis gift sig och bruden är
>>oskuld.
>>Sanningen är den att han inte är så väldigt erfaren  han heller.
>>På bröllopsnatten kryper hon ner naken mellan  lakanen medans
>>hennes
>>make klär av sig.
>>Så kommer även han till sängen och lägger sig jämte  sin nyblivna
>>fru.
>>"My dalling" säger han, "I know dis yo filst time and you velly,
>>velly flighten.
>>I plomise you, I give you anyting you  want, I do anyting, just
>>anyting you want,
>>you say.
>>Whatchou want?" frågar han och försöker låta  erfaren, vilket han
>>hoppas skall
>>imponera  på hans jungfruliga brud.
>>En eftertänksam tystnad följer och han väntar  tålmodigt och med
>>spänning på
>>hennes önskemål.
>>Hon svarar slutligen lite blygt och osäkert:
>>" I would like ........ nummbel 69 "
>>Mer eftertänksam tystnad, denna gången från hanssida:
>>" Do you want ....... biff with bloccoli?"

Av Louise samuelsson - 24 september 2008 01:09

Denna man kan aldrig sluta förvåna oss...

Av Louise samuelsson - 24 september 2008 00:30

Åh vad allt är trist..vill äta massa ska te xtravaganza imorn igen...varför kandet bara inte vara över ..vill ha kaka godis ja ååååå.

hur ska jag hantera allt ?? ska träna imorn bitti igen hoppas jag blir  mer motiverad då...varför kan det inte vara enkelt ..varför åt jag mej te denna kropp?? va faaaan.. finns det inte nån jäkel som kan trolla...e jag på väg o ge upp???? neeej lollo alla står stilla jag vet ju det men guud va segt det är. ganska intressant är ...kommer jag te stallet e jag fetast kommer jag te simhallen e jag fetast kommer jag te bussen e jag fetast kommer jag på bion e jag fetast kommer jag te viktminskningsgruppen så e jag fetast....snyft. jag vill springa som en puma hehe...

stackars kille med mobilen tänker på han varje dag...tack gode gud att det inte var typ göran persson eller nån på den ...eva jag vill på bio nuuuuuuu.....respekt..jaja god natt alla goingar..

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards