Alla inlägg den 18 september 2008

Av Louise samuelsson - 18 september 2008 23:08

Jaha ännu en dag utan godis..konstigt nog idag mått jag bra...jävla pskyko ena dagen normal ena dagen nästan döende....då e man väl ändå psyko..

Stallet o stallet o stallet..40 år o älskar o pyssla me hästarna ihaoooo normalt??? typ taskig barndom eller ngt..idag var eve o träna hos amanda o det gick sådär...lilla emmy var med hon är bara så go den ungen...undra om jag kan byta na mot liza...dom är ganska lika både te sätt och utseende...

hon har även himla goa föräldrar me..jaja och hanna fått sina skolkort idag o de var jttefina...hanna tränat som vanligt ...jag ser inte min familj så mkt ..har ofta ångest att jag e dålig mamma åt hanna,,hon vill inte vara i stallet och jag får inte följa me på träningar eller matcher för jag är sååå pinsamm..ja pnsamm tror inte det va det kan alla intyga det kan jag lova..jaja skriver mer senare måste vara lite social mot gubben innan han somnar...

Av Louise samuelsson - 18 september 2008 09:41

Hittade ett foto på fredrik från årskurs 8....no comments

Av Louise samuelsson - 18 september 2008 00:13

Fattar ni kolla bilden jag håller på o bli tokig..va händer i min hjärna...vem katten är jag?? både  muslim och nörd jag va är jag inte på fotona...kanske ska börja me medecin ändå...huuu....

Bantningen åt helsike idag.  mother father..

tar nya tag imorn, eve hoppträna grynet och det gick jttebra..fasiken frida...tänker hela tiden på vad du gjort. snuskis. Karro va duktig idag. my goood. jag håller tummarna för dej imorn...hoppas den går igenom...Lilla carro fyllde tio år idag grattis going...allvarligt kolla in min bild...undra om jag får te det me en sån bild...dik kanske blir jttetänd när han ser den....eller så sätter han mej på en buss te köping..tobbe here i come....

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards