Alla inlägg den 13 september 2008

Av Louise samuelsson - 13 september 2008 21:16

Nu vet jag varför fredrik bara vill sitta i domartornet ...o inte på hästryggen,,,hittade hans videossar från olika tävlingar...så titta o njut här kommer svaret!!!!!!meeeees

Av Louise samuelsson - 13 september 2008 00:20

Kära Marcella....nu skall jag lägga ut kontaktannonsen du bad mej göra....eller du tvinga mej o göra!!!!

Jag är en tjej på 13 bast som gillar hästar, långa skogspromenader, sova länge gärna hela dagarna...gillar dansa disco. jag gillar inte hundar , inte för pigga personer, du måste finnas med i taxeringskalendren då jag vill ha massa märkeskläder, du måste gilla o städa, mocka, borsta, mysa med svärmor, du år ej väcka mej på morgonen, du får inte vara rädd för fisar, jag äter 37 ggr per dag..jag lagar inte mat, jag gillar o spegla mej för jag e snygg, söker en kille som kan göra allt jag inte kan. ..finns du där ute och tycker jag låter intressant så ring till Lollo (för hon måste godkänna alla först) Ps skickar me foto på mej när jag var bebis okså så du vet hur vacker jag var som barn me..

Av Louise samuelsson - 13 september 2008 00:13

Hittade en bild på kent (ni vet monikas gubbe) när han försökte sälja öl...eller??

Av Louise samuelsson - 13 september 2008 00:10

Jaha jag har letat o letat idag efter han...men han var o träna som vanligt..här fick han lite däng av sin kompis sooo tung...(fast det ser mest ut som om fredrik njuter)

Av Louise samuelsson - 13 september 2008 00:01

Tack för era fina kommentarer...det värmde...idag har jag vart på bio med mina barn och ann och sara...tack!!!! en underbar film som heter patrik 1,5...kanonbra..älskar bögar...ska bli bög i mitt nästa liv.

behövde detta..

Mina tankar e så många just nu att jag inte ens kan sova..blev varm innombords av filmen. meeeen..en fråga kommer jag verkligen nånsin och bli lycklig själv?? borde jag inte vara lycklig ?? 2 underbara barn en go gubbe...2 ljuvliga hundar, vad är det jag saknar?? vänner har jag som jag tycker så oerhört mkt om...men vad saknas?? jag blir tokig snart ( eller va faan jag har ju paper på att jag e toki) jaja tack för att ni bryr er...

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards