Alla inlägg under september 2009

Av Louise samuelsson - 13 september 2009 23:57

Skulle lägga in en bild på mej i kort hår..Gråter..men jag har insett att jag e så ful att jag int ens platsar på datan eller nån stans...neeeej jag e inte deppis is uggly truth...Gråter.jag tog säkert 20 foton alla blev katastrofala...verd..jag insåg att jag ser ut som ett monster..bara o acceptera...inget o hänga läpp för..tar det fulaste kortet jag hitta så får ni se själv....inte konstigt om dick blir bög nu hehe...heta greta in action...grejen som jag tänker på nu är äver om jag går ner 40 kg totalt som e mitt  mål undra om jag alltid kommer att vara lika ful?? hm hm blir lite orolig me me....imorn ska jag te kmässan och leta kläder som jag ska ha på mej på brllopet...undra om jag hittar ngt eller om jag får ta ett prinsess tält från toyshop o göra e klämnng av det....lockar mej inte alls att gå på stan...in i provrum ....varför måste det vara speglr i provrum? hatr det stå där i trosor och bh...jädrans vad sexig man e då..jaja ibland suger det....men jag e frisk jag ska inte klaga..men vart  fan var gud när han gjorde mej...??undra om jag e kviinnan gud glömde...?? jag kunde väl fått ngt vackert men icke...att gå på krogen e en pina..tänk om nån kunde bara vissla efter mej nån gång...men dethr ldrig inträffat och kommer aldrig att inträffa...is ugly troth..!! faan fick till o me ankfötter!! tänk om jag bara kunde få vara vacker en enda dag...känna hur det är att nån tittar åt en utan att skratta åt en..men jag är hellre ful och har många riktiga vänner än snygg och helt ensam och inte en enda vän....


  

Av Louise samuelsson - 13 september 2009 23:54

  Angelica gör sin vanliga posee... h   Herregud uppe i luften va ho me glningen...

Av Louise samuelsson - 13 september 2009 18:37

  Lördag...motionsrunda på morgonen...gott..evelina vari väg hela dage3n med skolan och fick köra lastbil och var överlycklig hehe..kul..jag och Evelina gick på bio asså lilleve..vi såg prinsessa ...den var sådär lite seg emellnåt..

skulle gått upp till jessica efter var mitt mål men jag mådde inte4 helt ok blödde näseblod när jag kom hem så jag lade mej o vila istället..Gubbarna var på mattis svenssexa och hade jtteskoj...hanna var hos en kompis..och eve o angelica var på party igen...puh  ...jaa var min lördag...



 




Av Louise samuelsson - 13 september 2009 18:25

   Full rulle hela helgen...ii fredags såg jag nått med stjärnor på 4 an ....ganska roligt...jaha sen fick jessica drar väg mej på en av hennes kompissar speling i mölndal,,,dom hette pottebo och var jtteduktiga...jttebra...jag o jessica dansa o klappa,,det var jttemysigt att gå runt där i kråkan eller vad det hette...jag skall prova o lägga ut en bild på en av bandets snygga medlemmar mamma mia sicket leende...jihaoo hade dom vart dåliga så var det vär att bara åka o se han men nu var han både snygg o bra...asså hela bandet var bra...tack jesson ..love u

Av Louise samuelsson - 11 september 2009 00:09

sitter och funderar igen....jag e sån tänkare.,.,först e jag överlycklig att jag gått ner 13.1 kg men nu tänker jag ...hade jag motionerat mer hade jag ju gåt tner mer...varför ka jag aldrig nöja mej...jag vet ju att det e jjtebra 13 ostar tänk er....jaja har köpt mej en rikig stegräknare så nu ska jag försöka minst 12000 steg varje dag...imorn ska jag motionera på morgonen underbart hoppas fint väder....jag ska ju tatta mej imorn och jag ska sola  o jag ska te toyen...full rulle men älskar det..men jag saknar ngt vvad fan kan det vara...?? en romantsisk kärlekshistoria...varför kan maninte få ha det som man ser i filmerna....jag har en underbar man men han är aldrig hemma jobbar o jobbar....barna bara tränar o är i stallet...om 7 kg ska jag börja med min kaxatyrie eller ngt i den stilen på friskis o svettis det ser jag fram emot...ska börja yoga me...kanske prova skrattyoga vad tror ni om det? jag vet jag saknar o skratta skratta galet ...sjukt galet.,,hm...rensade ut garderoben idag slängde en hel säck med kläder....fick ångest jo men lollo du kn ju gå upp igen men neeeej jag ka aldrig gå upp igen nu ska bara vågen nerråt ....från o me nu allt som blir för stort slängs direkt...jaja ryck upp dej lollo...se positivt!!! idag är den första dagen av resten av ditt liv.....

Av Louise samuelsson - 10 september 2009 13:22

Kom hem från xtravganza nu oc jag hade gått ner 13.1 totalt.....jippppiii...känns så underbart..äntligen under 100 kg nu väger jag 97 kg och det e sååå härlligt....fattar ni hur hemskt dt är att väga 3 siffrigt ...ddet vill jag aldrig göra igen...denna gången ska jag klara det ...jaja skriver mer sen nu ska jg städa jipppiii älskar o städa ju....kram

Av Louise samuelsson - 9 september 2009 23:13

Dagen före vägning...

Snart 6 veckor.....förrut har jag sagt har jag i nte gått ner köper jag mej en bigmac på vägen hem...men så tänker jag inte nu...nu tänker jag what a fuck men går 5000 steg extra...bra va....hoppas jag tänker ¨så hehe...

om ni undrar vrf jag intehr några bilder inne så berot det på att dom kommer ...har lagt bort min sladd as usual...

Rynkar på näsan..lovar flera att ja måste lägga ut en bild på snygge mej..i kort hår o pircat öra...ann gillar du mej ädå fast jag gjortdet och ska tattura mej??? är jag ändå din pudding??

Idag kom jag hem te sussen...bädda ner mej i soffan o mös te idol....fick mitt goa hallon vatten mumma..hon vet hur hon ska ta hand om folk den kärringa..

börjar få så fint runt sitt hus....jag e avis..

jaha nu ska jag spela lite spel på datan ...e ju rädd att eva ska slå mitt rekord som jag vet e hennes mål ...jäääävvvla lollo ekandes i tölö är jag slog henne med typ 300 poäng..spela det inte man blir beroende och arg!!!


Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards