Alla inlägg den 7 januari 2010

Av Louise samuelsson - 7 januari 2010 21:00

Jag vet har inte hunnit blogga ett tag ..hat häcken full....vart innebandy cup i götebort...o det e ju så skitskoj...hannas lag gick la så där men 2 segrar blev det ialla fall...tror jag var i gbg hela dagarna...det är så grymt kul att kolla matcher..jaha nu till maten hahahhahaha trodde ju semla var gi...ofta att den var..jag e totalt talanglös katsastrof...holy makaroni.. nu har boken kommit så jag ska lägga mej o läsa den ikväll... se om jag fattar hur jag ska banta..

Jag behöver en personlig tränare...tror jag...undra om the pudding kan bli det...?? hehe har faktiskt meilat en idag om det..så vem vet..bloggar mer ikväll lovar...

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards