Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Louise samuelsson - 14 januari 2010 23:24

Kan du lsäa dteta?
Braa 55% av floekt kan.

Jag kndue itne tro att jag fkaitkst kndue frsötå vad jag lstäe. Den fneoelmana kfraetn i mnänisnaks hjnräan kan, elnigt en undiöserknng i Cmabrigde Uinervtisy, lsäa oedrn i vlkien odnrig som hlset, det edna vkitgia är att den fsötra och stsia btkosaevn stetir på rtät palts. Rsteen kan vraa hluler om bluler och du kan ädnå lsäa det unta ngåra porlbem. Vrfaör vi kan det, är att hjnräan lsäer itne vrjae bostakv för sig, utna hlea odert som en hel. Hägtfit va? Och jag som altild ttort att svata rtät viart vitgkit!

Av Louise samuelsson - 14 januari 2010 23:07

Jaha pencilin igen... imorse vakna jag att jag trodde mitt anskite skulle sprängas..jag gav upp inget sv mina ssmärtstillande hjälpte..jag åkte till akuten igen..jaha då hade man bihålsinflamation..segt...fick treo komp som skulle dämpa smärtan det hjälpte!!

 

Jaha så kanske man måste byta stall då ja...imorn kommer det i norra halland en artikel ...krk ska säljas...evelina är  med på framsidan..står o håller en lektionshäst..

 

Egentligen borde jag inte oroa mej..hille har ju eget stall..

 

men men..

 

maten går bra....tycker jag äter hur mkt som helst ju..kan knappast gå ner om det ska fortsätta så ju...

 

denna veckan har jag juinte kunnat röra mej alls..vart sjuk sjuk... så kansk minus 1 gramm typ på måndag..


Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards