Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Louise samuelsson - 8 januari 2010 23:15

Kolla vilken skönhet hon är...ååå man kan ju inte låta bli att stoppa na i munnen....nu ser ni att semla är GI---JO  den har ju grädde i.....

  

Av Louise samuelsson - 8 januari 2010 23:00

  Idag är jag inte pigger..både jag o

 tjejerna e sjuka...s segt..jag har tappat min röst o då e det illa..fick skriva lappar när jag skulle säga ngt ...men men jag kunde varit lam så det finns inte ngt att gnälla över det går inte över ändå..har haft så ont i mina leder nu i 2 veckor..har det med kylan eller att jag e tjocker o göra vet jag inte men jag tror att det har med kylan o göra..jag e så van med smärtor att jag inte tänker så mkt på det..måste säga att jag har en underbar man som ställer upp så mkt..jag har inte insett att jag har det så bra som jag har det..men jag e glad att jag har dick....hur många av er har 2 dicks??? hehe..idag har  2 av mina vänner åkt till danmark..ska mysa hela helgen undra vad dom ska göra??  för knappast lär dom vara ute i kylan eller ??

nu ska jag dra ngt gammalt över mej en stund...puss

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards