Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Louise samuelsson - 13 januari 2010 00:33

Massa mat...kände inte nån hunger alls kanske beror på att jag e sjuk...me inte nån feber idag tror jag..jag och evelina var på sjukhuset o fick hostmedecin..och läk sa att vi hade virus..

jaha hur har maten gått...jo kanon svårt o få i sig all mat..

Gjorde goa tortilla med göra i ...jtte gott ..tillo med kidsen gilla dem.

Imorn till middag blir det nån kotlett med kokos sås ..låte rinte så gott men man får ju testa..och till lunch blir det tunbröds rulle med skinka o pepparot röra.

sovit mkt idag skönt..

vakna av at kerstin ringde o sa att heidi rullat fast sig i boxen..tack o lov hade allt gått bra ..

tjong dags o sova igen kram på er..

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards