Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Louise samuelsson - 21 januari 2010 23:55

Läste på aftonbladet denna artikel,,,hm jag kan förstå deras inställning men helt oaceptabelt..visst tar man upp mer än en plats så kan personalen erbjuda större säte..men vart går grånsen? det stod 100 kg på kvinnor o 130 för  män...ska man väga sig på flygplatsen eller  när man bokar biljett?? puh gode guud ta bort massa kilon nu så jag kan flyga i sommar.. til vintehttp://www.aftonbladet.se/nyheter/article6466415.abrn ..

Av Louise samuelsson - 21 januari 2010 23:45
Av Louise samuelsson - 21 januari 2010 23:41

Idag lagade jag en jättegod kyckling gryta med kyckling i..haha smart men massa goa grejer tillo me hanna gilla det...inte illa .. jag ska försöka lägga in lite recept så småning om så jag kan dela med mig godsakerna till er,,,

 

Av Louise samuelsson - 21 januari 2010 23:39

JellyMuffin.com - Platsen för profilen layouter, generatorer flash, grafik glitter, bakgrunder och koder 
Idag tog eva examen så nu är hon medecinsk fotterapeut...det ni!! grattis grattis...

Av Louise samuelsson - 21 januari 2010 23:30

Lever jag??? pu my goood.. idag fick jag först samtal från gnällfia om jag ville gå med i kba skogen men jag insåg ganska snart att jag inte skulle klara backarna där. ...men det hade jag gjort lätt om jag visste hur min dag skulle sluta...

ja fick samtal från jess som fråga om jag ville med på indoor walking och att det skulle passa mig trodde hon..okej tänkte jag att gå inomhus kan väl inte vara så jobbigt....i bilen dit säger jess att det är ett medel pass men du kan ju ta det i din takt..jaja no problem att gå inomhus kan ju inte vara jobbigt.,,,daaaaa....

vi började och jag var död efter 5 minuter klockan gick as sakta....värsta jag gjort i mitt liv tror jag...kibox är en lek mot det jag fick genomgå idag..halleluja,,,,

jag klarade inte av att höja motståndet så mkt utan tog lite grann..indooor walking ....indoor running borde det heta..indoor tortyr!! jag ramlade nästan av gå grejen men jag klarade det...jess var impad av mig...puh,,hur jobbigt det än var så var det underbart efter...jag darrade i 2 timmar efter passet.. men jess i bee back...men jag tar nog baspass nagra ggr först...

Av Louise samuelsson - 21 januari 2010 11:39

Bruna ögon & svart hår där går tjejen ni aldrig får hon är bruden ni kallar vacker hon är bruden dåld av sprackel , magen indragen & ryggen är sträckt, vem fan kom på orden PERFEKT ?  

Av Louise samuelsson - 21 januari 2010 11:23

Jaha vad händer idag ...städa lite kört evelina till stallet ...sedan skall jag ut o gå i en timme med hundarna...tjäna lite extra points inte för att jag behöäver det men men...sedan skall jag hem städa lite till om maninte hamnar framför facebook igen livsfarligt puh,

kl 3 till rematologen..sen tll älskade toysan . tänkte att jag kanske går upp till en vän ikväll o får lite extra pepping om hon är hemma.

så spännande dag har jag.

Skulle vilja börja nngt nytt typ börja bugga eller ngt gå en fotokurs eller en teater kurs..kan bara inte bestämma vad.

Som ni vet brukar jag u inte klara mina kurser så bra hoppar av jämt i 5 e veckan ,,,så kanske prova ngt ny kurs som jag klarar av.

Grejen är det med ww nu skiter jag i om jag klarar detta eller klart jaginte gör men jag tror inte på mej själv.. har ju provar 100 ggr..nu tar jag en dag i sänder..klarar jag det så är det extra bonus..men jag vågar inte tro ngt än.

Jag funderar på att gå till husläkarna om jag inte klarar detta denna gång . jag vill operera igen munnen går det?? operera magsäcken ...det hade nog varit ngt för mej tror jag..

men bäst e ju om jag klarar detta nu..

tänk om nån kunnde trolla i mej jessicas o karinas träningsvilja..

Är så impad av dom....avundsjuk jag vill okså ..

Mitt färsta mål är att komma under 100 kg igen då ska jag börja friskis igen..men just nu håller inte min kropp mer än promenader..

 

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards