Alla inlägg den 29 januari 2010

Av Louise samuelsson - 29 januari 2010 10:12

vaknade imorse och var helt förvirrad..sovit lite verd i natt  ..vakna rätt in i ett par bruna vackra ögon..herregud jag bara hoppa till..trodde jag drömde om att kinnaman låg brevid mej men det var min hund som tittade så gulligt på mej. lilla goa alice...stackarn hón for iväg..

jag borde städa men kan man städa när man har face bok ? herre gud kunde man leva innan face bok? första jag gör nöär jag vaknar kollar face book...jihaoo ...

 

stackars min gubbe ,,han gifte sig inte med en städerska presis.

snart ska jag iväg o motionera mysigt....sedan till sussen med tussen,

 

jaha vad händer nu vårt stall är stängt pga sjuk häst,,..hade ju tänkt ha en mysig söndag med hopptävling o kanske äntligen fått mysa med the poddingen,,,men men

 

kanske vill hon ta en helgpromenad med mig istället vemm vet hihi

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards