Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Louise samuelsson - 19 januari 2010 16:30

Flygvärdinnan på ett flygplan som skulle till New York gick fram till en blond kvinna som satt i första klass. Flygvärdinnan bad blondinen att flytta till ekonomiklassens avdelning, eftersom hon inte hade någon biljett för första klass.
Blondinen svarade:
- Jag är blond, jag är vacker, jag ska till New York och jag tänker inte flytta på mig!

Eftersom flygvärdinnan var mycket artig ville hon inte bråka, utan frågade piloten om han kunde tala blondinen till rätta. Piloten försökte, men återigen svarade blondinen:
- Jag är blond, jag är vacker, jag ska till New York och tänker inte flytta på mig!

Piloten gick tillbaka till cockpiten och frågade flygkaptenen vad han skulle göra. Flygkaptenen sa:
- Jag är gift med en blondin, så jag vet precis hur man hanterar dem.

Han gick till första klass och viskade i blondinens öra. Hon reste sig omedelbart, sprang till ekonomiklassen och satte sig där, samtidigt som hon mumlade:
- Varför sa dom inte det från början?

Den förvånade flygvärdinnan och piloten frågade kaptenen vad han hade sagt till blondinen. Flygkaptenen svarade:
- Jag sa bara att första klass inte skulle till New York. 

Av Louise samuelsson - 19 januari 2010 16:30

Putte gick bort till sin kvinnliga kollega på jobbet och sa:
- Åh, vad ditt hår luktar gott idag, alldeles nytvättat!
Kvinnan blev rasade och gick raka vägen in till chefens kontor och talade om att hon blev sextrakasserad på sitt jobb.
- Vad är det som har hänt? frågar chefen.
- Putte sa att mitt hår luktar nytvättat.
- Men, vad är det för farligt med det?
- Vad som är farligt med det? fräste kvinnan. Putte är ju för fan dvärg

Av Louise samuelsson - 19 januari 2010 16:19

Idag gjorde jag kalops...riktigt gott..mumms...gott och nyttigt...

fattar ni min man vill gå på bio hehe,,,,vi ska gå o se avatar ikväll mysigt..

tur jag har 14 point kvar ...blir både några godisar o popcorn ju....

Hannas nya jacka kom idag en svart moncler...jättefin..direkt från kina hehe..

 

  

 

har en jättebra sida från kina om ni vill köpa jättefina kopior som man knappt kan se skillnaden...denna jackan köpte vi för 1000 kr den finns på nk för 8500kr...jag kunde inte hitta nån skillnad alls...jag ska leta upp adressen o lägga den här,,

Av Louise samuelsson - 19 januari 2010 11:07

Ny dag nya utmaningar...ska strax iväg till ica maxi o inhandla veckomatsedels tillbehör ..idag blir det kalops..mumma..

sedan blir det en motionsrunda tänkte jag idag..måste ladda ipoden så jag kan gå lättare ...tänk vad musik kan göra. mer så spännande händer inte..

om inte nån vill  med på bio ikväll förståss ..

Känner att jag behöver ha kul..känns trist allt just nu ..men orken kommer nog tbka snart får vi hoppas puh.

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards