Alla inlägg den 8 augusti 2008

Av Louise samuelsson - 8 augusti 2008 16:24

Nu e det dags....min första blogg....ihaoooo...

Mkt kommer och handla om min viktkamp ska ner 40 kg....behöver hjälp och stöd...

JA jag heter Lollo samuelson och är 40 år och har 2 underbara tjejer och en gubbe och 2 hundar...

Mitt liv har vart ett helvete tappade livslusten för 10 år sedan...börde vara världens lyckligaste men icke...jag gick upp otroligt mkt när jag väntade mitt första barn ngt hände i kroppen....

Jag lyckades aldrig komma tillbaka till mitt liv igen...nu väger jag 108,5 kg puh..

Jag vill tillbaka till den riktiga Lollo sprallig , alltid glad , toki, nyfikna, galna, hjääälp..jag provat wiktväktarna 11 gånger...men ballat ur redan för kl 13..¨

VAd fick mej att inse vad jag håller p med???? jo jag vurpade ordentligt med moppen med min dotter bakpå och vi bara flög och blev skadade...framdäcket small...

Jag fick nog måste ändra mitt liv...bokade tid på  xtravaganza o beestämde att 1 augusti skulle det startas...90 dagar me pulver fyyyy faaaan...men jag skall klara det...

ville ha kul innan tog barna  med varsin kompis te stockholm pridefestivalen (seriös mamma jag e) men barna e 14 o 16..men tyvärr var det inte ngt större förrän på onsdag och vi åkte hem tisdag..snyfft men tar igen det nästa år...vi hade jttekul ändå...

Dagen efter vi kom hem gick jag på mötet och startade ....hemskt hemskt...men jag e fast besluten att klara det...

Har nån tips och råd ....GE MEJ DET...har hållt på i 8 dagar nu och det e tungt jag ser bic mac överallt och marabou chokladkakor okså.....potatisgratäng ...allla tv kaneler e det bara mat på ....hjälp....

jag drömmer om mat . godis...men jag skall klara det.....nu ska vi till stallet ...kmmer tebaka..

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards