Alla inlägg den 21 augusti 2008

Av Louise samuelsson - 21 augusti 2008 23:46

Jaha dag 21 har avslutats...idag har det gått riktigt bra . inte vart så sugen på ngt alls ...tog pepparmintessens i pulvret och det blev jttegott...

Hanna började skolan idag och imorn e hon ledig..

Nu te mitt stora beskymmer ...jag dricker ju bara och ska man verkligen inte få bajsa alls tror jag bajsat 2 ggr på 21 dagar....puhhhh kan ju inte vara normalt. Nån som gått på pulverdiet som vet??? kan ju inte med och fråga dem på xtravaganza om det e normalt o inte bajsa...saknar att få ta med mej en tidning och sitta och bajsa...herreguuud hur sjukt lät inte det då..skitkul ..provat o googla om det men kom bara in på porrsidor,,,jipppii ...vad skall jag ta mej te kan ju inte me och fråga nån ju...jaja det kommer väl ut förr eller senare...respekt!!

Gissa vad jag skall göra kl nio imorn?? joooo träna neeeeeeej vill inte vill inte vill inte.....min andra gång...ser inte fram emot det alls--kanske får man motivation te det snart men det tror jag inte..det e en plåga. men jag skall klara det..har  glömt och mäta mej kanske ska göra det ikväll så kanske jag blir lite positivare...åååå grill chips...åååå..

god natt

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards