Alla inlägg den 20 augusti 2008

Av Louise samuelsson - 20 augusti 2008 22:41

Friden slut här e jag igen....idag är det dag 20 och segt segt...vart på gymmet och tränat idag fyyyy va tråkigt hoppas man lär sig och gilla det....känner mej som en padda när jag ligger på de olika maskinerna och kämpar vissa maskier är röva rakt ut myyy goood...jag fuskar nog en del okså har lätta vikter dumt och bli trött...vissa springer på löpbandet i en timme ...faan jag e helt slut efter 30 sekunder.....och jag skall hålla på i en kvart...tittar på klockan hela tiden..vem vet jag kanske kommer och gilla det en dag puuuh....kan knappt göra situps ju och jag skall göra massa...faan jobbigt och behöva rulla över alla valkar en efter en...

idag har jag hjälpt min syster och flytta hon hade fått en jttefin lägenhet i utby...parat alice igen,,,snacka om villiga vera...prata me käringa friberg som blivit mormor !!!guud va coolt..

jaja kram

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards