Alla inlägg den 17 augusti 2008

Av Louise samuelsson - 17 augusti 2008 23:03

Nu te mej....allt bara mat o mat o mat...jag ballade ur o tog mej en macka efter 2 sekunder blev jag så knäckat att jag stoppade fingrarna i halsen och spydde hejdlöst  fick nog upp hela dagens innehåll....hur kunde jag vara så dum!!! tack gode gud att jag gjorde det vill ju inte förstöra ngt ju,,,jag skall klara detta....idag har det gått jttebra igen ....klarat hela dagen trots att monika i fiket hade massa goa grejer huuuuuu.... hittat en hane till alice ...helt luvlig chivava som sofia westborg hade ,,,super fin hoppas bara det funkar...ska para na imorn så håll tummarna...natti natti...

Av Louise samuelsson - 17 augusti 2008 22:51

Nu är jag tillbaka....vart tävlingar helga helgen,,..På fredagen tävlade evelina först Carros lace i 90 cm hennes första tävling och kom 2a wow ..jttefin va hon...sedan var hon trött och petade 2 i 100m..finare än vad jag trott. go häst..sedan älskade roger tävlade i 90 och 100 felfri i 90 och 4 fel i 100...han var super fin...han har ju bara ett öga och klara sig sååå bra helt otróligt.....han e en prins...nä kung roger...sedan 110 på hero seger !!!super..sedan hoppa hon amandas häst evelina hade aldrig suttit på dynan innan hehe se´riöst!!gick jttebra,,,blev 7a ..sedan i 110 så fick hon 8 fel blev stark på de2 sista hindrena,,,

Lördag...märren 4 fel, ragge 4 fel i 120 och 8 fel i 130 .hero 2a i 120 sedan debuterade han i 130 och kom 5a..vilken superhäst!!! söndag....ragge stark stark men evelina ändå nöjd...kanske just inte med söndagen men med han i det stora hela...märren nja inte så bra idag...men bob 1a i 125...eve var så lycklig att hon bara skakade...Evelina var väldigt glad att farfar och linda och maria var o tittade det betydde jttemkt för henne.....ska försöka hitta bilder från tävlingen senare...

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards