Alla inlägg den 23 augusti 2008

Av Louise samuelsson - 23 augusti 2008 00:48

Började dagen med att ta ut hästarna och sedan begav jag mej te det jag älskar mest gymmet!!!! ugghhh  men hör och häpna idag var det kul...jag gick på löpbandet i 30 min ca 3,3 km...sist gång klarade jag bara tio minuter...imprest. sedan sa dom att jag kunde testa ngt body ja konstigt namn så man bara skaka .. det var skitjobbigt att stå i 30 sek.. det kändes.. var stolt över mej själv att det gick bra idag...härligt!! men jag ser ju inte frammemot att träna på måndag icke....så bra har det ju inte blivit än...

Inte vart hungrig alls idag..efter träningen åkte jag o köpte 500 kg hö och lastade det själv....sen vart jag död..alice parade sig ordentligt idag jippiii dick åkte till varberg med henne idag..imorn tävlingar igen...så hoppar märra och lace och roger och dynan,,spännande ...god natt alla goingar....

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards