Alla inlägg den 13 augusti 2008

Av Louise samuelsson - 13 augusti 2008 12:48

Menorca 2007 ...e vi inte hotta...Hanna och jag och Evelina rambäck spelade in en video te daddy cool ....vi var grymma..

Av Louise samuelsson - 13 augusti 2008 12:25

HEjsan...idag 13 dagen segt segt segt.....inte gjort ngt alls idag...malin och kidsen vär här o hälsade på en stund ...sååå söta ungar hon har...

Faaan börjat få konstiga tankar ...har det ngt med dieten och göra tro?? hmmmm alice löper som katten hujedamej...ska jag para na nu eller ska jag vänta?? kul och ha valpar till jul....nä fy faraoo ..men jag har ju tre kunder som väntar på att alice ska få valpar med en chivava ..pratade med vetrinären idag och de sa att det var bara och köra på om hon var frisk...

Guuuud en  big mac nuuuuu..

Ska köpa nya pulver idag och hoppas jag får väga mej men det e nog för tidigt än...Jag känne rmej ensamnast i hela världen och vara tjock ...eva och malin bantar jag fattar nada de e ju så himla fina som de e ju...hade vart överlycklig omjag sett ut så...men trivs man inte själv så e det ju så ...och jessica säger att hon behöver gå ner meeen goood hon har inte en gnutta fett på kroppen och ser ju fprtfarande ut som hon är 20...åååååå varför åt jag mej te denna kropp...varför kanjag inte vakna och allt e borta...jag vill bli lollo igen.....jag vill bli jag...ge mej styrka nåååååån!!!!!!

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards