Alla inlägg den 19 augusti 2008

Av Louise samuelsson - 19 augusti 2008 00:19

Tjoho.....vart o vägt mej idag - 7.9 på 18dagar ....jippiiii...känns toppen...

var och skulle para alice igen men den lille kom på ryggen på henne igen...ååå matt...sedan orkade han inte mer får åka dit imorn igen puhh..jaja..fick träffa träningscoachen idag och jag tränade en tim på gymmet pluss tio min på löpbandet sen var jag död...nu ska jag träna 3 ggr i veckan ugghh..hur katten ska jag orka det...carro hjälpte eve i stallet idag tack!!! eve började gymnasiet och var glad att det var 4 andra tjejer i klassen...trodde hon skulle vart ensam tjej...hanna kom hem från farmor och sedan far hon till träningen så henne såg man inte mkt av...guuuud vad jag vill ha mat!!!!!hoppas det gick bra för dej på din första skoldag eva!!! fick en underbar bok av min stallvännina ann...the pudding....

närgra meningar ur den.,,,,,,

EN VÄN ÄR DEN  SOM VET ALLT OM DEJ OCH ÄNDÅ TYCKER OM DEJ......

EN VÄN ÄR DEN SOM LYSER UPP  NÄR HELA VÄRLDEN SLOCKNAT....

SMÅ VÄNNER KAN VISA SIG VARA DE STÖRSTA.....

HAR DU VÄNNER E DU RIK....

DET ENDA SÄTTET ATT FÅ EN VÄN ÄR ATT VARA EN.....

Den va jtte söt boken....ska ja titta i när jag e deppig...faan då blir det ofta för jag e ju jämt deppig...

nu ska jag sova.....kram på er..

bilden...så kommer jag o se ut när jag bantat klart....(bilden ovan)

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards