Alla inlägg den 29 augusti 2008

Av Louise samuelsson - 29 augusti 2008 00:50

Heeejsan..idag vart en bra dag igen mår toppen....fattar ni ,inte en godisbit på 28 dagar....wow jag e stolt övermej själv trodde aldrig att jag skulle klara av det..idag fick jag på mej ettt par byxor som jag inte kunnat ha tidigare snacka om att bli sporrad..

Jag har ju vart med viktväktarna 11 ggr och misslyckats nästan jämt..men så mkt jag lärt mig på dessa 28 dagar trodde jag inte att man kunde..på ww fick jag lära mej att äta light mat light läsk o godis var ok om man åt innom sina points ..men jag har skippat allt vad light produkter heter ...jag dricker ju bara pulver men till resten av familjen..dom stödjer mej till 100 procent känns super...mina vänner likadant tack för att ni finns...får sånna fina telsamtal och sms och meil tack snälla ni e underbara...det betyder sååå mkt...

Idag vart jag me karro på åby me lace så hon fick nya skor...sedan var evelina o hoppade grynet i nhrk fick ett stopp i bägge rundorna men evelina var jttenöjd ändå..Hanna tränat för fulla muggar först innebandy och sedan fotboll...

karro....familjefotot kommer imorn lovar--

kram och godnatt

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards