Alla inlägg under april 2009

Av Louise samuelsson - 10 april 2009 00:45

Trodde att jag mognat att mina snusktiks som jag kallar det för hade försvunnit ,,,men o nej jag da kom dom jäklarna fram igen...crazy....sen blev jag depp för att jag inte mognat ..faaan bara prata snusk ....inte normalt 41 år i har inget annat i huvet...spelar inte nån roll vem jag pratar  med för jag kommer alltid in på ngt snuskigt helt sjukt..jaja så e livet..

Av Louise samuelsson - 10 april 2009 00:37

sitter o funderar på va påsken betyder för mej...men inte ett dugg jag har aldrig gillat påsken vet inte varför....får nån slags ångest varje gång detär påsk....har inte en påskgrej hemma jo några vissna påskliljor...pratade med min syster häromdagen och hon sa samma sak att hon inte gilla påsken men att hon inte visste varför ...ngt måste ju hänt att vi inte gillar påsken..

skulle haft fest här imorn egentligen men jag kä'nde redan i början på¨veckan att jag inte palla me det..jag vart så trött o off...helt sjukt..

skulle vilja sova i massa år ...Undrar så vad som hänt min barndom..?? va e det jag e så rädd för egentligen.?? vrf gillar jag inte vissa helger o lov o sånt..hmm ..vill veta vill veta vet inte om jag orkar möta sanningen..puh


Av Louise samuelsson - 10 april 2009 00:20

Har inte haft tid o skriva på ngra timmar ...tiden bara rinner iväg...jaha vad hände igår ..jo moin gubbe fyllde år så vi fira han ...massa massa go kina mat..mumma..sedan helknasig film vetinteensvad den hette..jaha o idag vakna med alla skräcködlerna..

mkt vacker syn bara massa vrak..men men släppte av evelina o angelica istallet ..dom red o skötte allt jag o anders åkte o köpte häst mat ..sicken gentleman jag skulle presis ta säcken nänä säger han och bär säcken till kassan o sen till bilen...hallå så gör inte ens min egna man...jag får alltid bära då--hmm--..jajaja sen när vi kom te stallet så bar gentlemannen upp säcken i stallet me ..jippiii hoppas han är med fler gånger vi köper kraft..

Kom hem skulle koppla av lite då ringer evelina o var helt uppstressad då var ena hästen blockhalt....puh..stod och kyllde benet i en halvtimme sedan vart det lite bättre men han har nog stukat sig i hagen eller ngt ..inget sår eller npn svullnad eller nån puls,.....

typiskt,,hatar o ha halta hästar känner mej så maktlös ju..

men men....sedan på kvällen skulle vi köra hem stollepeter o när vi kom dit så bjöd deras mamma in oss...vi kollade på foton och en rolig film me anders o peter hahahaha jttekul....dom är ju så himla goa...kram på er..

Av Louise samuelsson - 8 april 2009 10:10

Står halv tio idag och viker tvätt så kommer evelina hem helt genomblöt...jag blev helt paff trodde hon låg o sov...men nej då hon hade cyklat till stallet kl  6 och gjort klart allt ridit alla hästarna och hem igen för att ut och springa??? puh...vem har hon ärvt den energin från ???? inte från mej ialla fall...gode gud ge mej hälften av hennes energi ialla fall..please!!

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards