Alla inlägg under april 2009

Av Louise samuelsson - 4 april 2009 23:04

Ikväll har jessica o lars vart här med oss o käkat taccos..mumms....sedan kom susanne o magnus o barna förbi o vi hade jttemysigt,,,,,,åå vill inte att dom ska flytta..

Härligt och ha sina vänner så nära..jag  är dålig på att ringa mina vänner o håller mej gärna borta om jag tex mår dåligt....vill inte belasta andra och så..

Men man inser hur mkt dom betyder för en ..dom är verkligen bra vänner..ni betyder oerhört mkt för mej..

Skulle aldrig klara mej utan vänner..

hade hoppats på att spela spel idag men alla var så mätta efter maten o alla öl o vin så alla blev lite dästa tror jag..

Av Louise samuelsson - 4 april 2009 10:28

ÅÅ underbart ute  vill bara ut nu...men jag måste städa lite grann jippiii men så går det när man skjuter upp allt..

Mår toppenbra...huset e fullt med ungdomar underbart  o höra allas tjöööt o syskonkärlek ...'

åå hh fick presis reda på att den häst evelina tävlat i flera år tävlat idag ...huu saknar han..

nästa vecka är det debut i billdal med mille..ska bli jttekul...

tänk om han inte hoppar med evelina?? huu men det hoppas jag..

jaja nu ska jag ut i solen höres senare...kram


Av Louise samuelsson - 3 april 2009 10:33

Vaknade nu sovit stenhårt ssen halv 4...puh...mitt huvid e tomy men ska ta mej en dusch så jag vaknar ska jag skriva lite mer...klockan är redan halv elva...ska ut o motionera nu oh hoppas det blir en  underbara dag idag...jag skriver mer sen tjoho så länge...

Av Louise samuelsson - 3 april 2009 02:47

Tack för alla fina meil jag fått idag ni e underbara...

Jag fått en stor bukett me blommor dag ...inget namn eller ngt utan bara med ett bud....tror jag vet vem hehehhe..men e inte helt 100 på det..

Mkt hänt idag känner mej glad o förväntansfull...

Att lilla jag fått jobb där jag alltid drömt om men aldrig vågats hoppas på..jag kan inte avslöja mer detaljer just nu förrän allt är klart men ni lär kunna se mig ialla fall hehehe..

jag är så nervös..

tur att jag har mina nära men jag saknar nån som betyder mkt för mej men :( ..jag önskar  jag önskar att  jag kunde berätta men jag kan verkligen inte det än..ingen kommer att kunna undgå mej sen...hehe..

Tack än en gång alla goa människor...

Är ganska trött nu har suttit o kollat på film med en av pojkarna,,,tur att han är ledig i morn..flmen var galen ..borde ha större lägenhet ...Evelina ska upp om 3 timmar för att rida ..hon ville rida innan skolan..börjar 11 tror jag..men tror ej att hon får  med sig sin beridare så tidigt särskilt inte nu när han sett på film till sent sent...förlåt evelina.....Måste döpa om min blogg har jag insett....lollos-viktkamp oja verkligen...lollos- jämtvikturballarkamp typ...

jag e ju inte ens trött och klocka är snart halv 4...många många tankar i mitt huvud....både bra o dåliga...jaja god natt alla goingar tack än en gång för allt ni gjort för mej idag!! ni e underbara!!

Av Louise samuelsson - 2 april 2009 14:16

Underbart ute...hästarna går utan täcken helt ljuvligt..undra om jaghåller på o bli sjuk är å tröööööttt..i helgen får jag hem lite  folk o vi ska ha karoke o gitarrkväll..nice...sen på lördag kommer jess o lars på lite mat ....härligt...goingarna..

Har en mkt nära vän som har det mkt jobbigt just nu och  som går igenom mkt av det jag gårt igenom....vill bara säga att jag tänker på dej att jag finns här för dej dygnet runt...du fixar detta...!!! allt i livet har en menig tror jag....en prövning man ska igenom...men varför måste det göra så ont...??? varför finns det inte några enkla vägar???

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards