Alla inlägg under april 2009

Av Louise samuelsson - 1 april 2009 23:50

Så var det dom två norrmännen som skulle gå på horhus.
De bankade på dörren, bordellmamman öppnar.
- Vad vill ni?
- Vi undrar vad ni tar för varsitt nummer.
- Hur mycket pengar har ni?
- Vi har varsin hundralapp.
- Då kan ni suga av varandra.

Det går fem minuter, sedan bankar det på dörren igen.
Den ene norrmannen säger: Var skall vi betala?

Av Louise samuelsson - 1 april 2009 23:34

Hej alla goingar....idag har det vart en underbar dag....men men men menmen...jennifer hämtade mej o peter kl 7 pusst...jag e ju morrontrtt...och sedan far vi till eriksberg och satt o vänta o vänta o vänta..men jennifer kom snabbt in men kom aldrig ut igen....guud vad segt det var...träffa massa goa människor,,,Anders kom och höll mej sällskap..han såg helt förvirrad ut,,hehe,,

Sen kom hon ut såg jttebesviken ut...kamerorna i hgsta hugg bakom na...

hon gick inte vidare...dom sa att hon skulle ta några sånglektioner för att öva in rätt teknik och att hon skulle komma tbka nästa år...jag tycker hon sjuner superbra...vi packa ihop allt o for till en pizzeria vid wiselgrensplatsen tror jag det hette...fick ytterligare ett manligt sällskap,,vi käka sedan köpte vi kaffe o for upp till ramberget och satt och njöt av underbara vädret,,,vi satt nog där i flera timmar...vi pratade om presis allt tror jag...sedan hämtade vi peter vid skolan o vi for vidare,,,,fast jag tänkerinte berätta vart hehehehehe,,,,,,men det var jttekul ...sedan hem skönt allt var klart i stallet...evelina red ut roger i skogen idag,,,

Men hallåå hon red en ponny idag åt  monika i fiket o fick 200 kr alldeles på tok för mkt...galningar..

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards