Alla inlägg den 1 januari 2009

Av Louise samuelsson - 1 januari 2009 15:26

De var en gång en alkis som var ganska trött så han bestämde sig för att gå och
lägga sig på en parkbänk. Så kom det fram en bög och han tänkte att jag sätter
på han och lägger en hundring i fickan. Sen när alkisen vakna så kännde han att
han hade lite ont i sjärten och kände i fickan han hade en hundring. Så gick han
till bolaget och köpte pripps blå för en hundring. Sen när han hade druckit upp
detta så var han fortfarande trött så han la sig på park bänken igen och sommna.
Då kom bögen fram igen och satte på han och stoppa en hundring i fickan sen så
vakna alkisen igen och kände att han hade ännu ondare i sjärten. Han hade som
vanligt en hundring i fickan. Han gick till systembolaget och köpte prippsblå för
en hundring som vanligt. Men han var fortfarande trött! Så han gick och la sig
igen. Så kom bögen fram igen och satte på han igen och lämna en hundring i
fickan. Så vakna alkisen igen och skrek för att det gjorde så ont men han hade
fortfarande en hundring i fickan sen gick han till sytembolaget igen.
- Hopp.. ska du ha Pripps Blå för en hundring som vanligt? frågade kassörskan.
- Nhä! Jag får så jävla ont i röven av pripps blå så jag tar falcon.

Av Louise samuelsson - 1 januari 2009 15:16
JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

En man och hans fru hade bestämt sig för att lära sig spela golf, så de bokade
en instruktör. Mannen var på den första lektionen och instruktören ville se om 
han kunde slå en golfboll rätt. Mannen grabbade klubban och slog till, men
bollen gick rakt in i skogen. Instruktören förstod vad han gjorde fel och sa:
- "Du håller klubban för hårt, låtsas att det är din frus bröst du håller i och
försök igen". Den här gången flög bollen rakt fram, minst ett hundra meter.
Dagen därpå var det frugans tur att ta samma lektion, hon slog ett prov slag och
bollen gick snett in i ett par buskar. Då sa instruktören:
- "Låtsas att klubban är din mans kuk du håller i och försök igen". Frun gjorde
detta och bollen dusade iväg ett per meter. Då sa instruktören:
- Det går nog bättre om du tar ut klubban ur munnen"...

Av Louise samuelsson - 1 januari 2009 15:12

Blyge Benke hade gått och tittat på den där tjejen på jobbet länge, och han hade
blivit mer och mer tänd på henne, men blyg som han var, vågade han aldrig gå
längre än att beundra henne i smyg. Nu var det också så, att hon själv var raka
motsatsen, fräck och framåt i varje tum och det gjorde ju inte saken bättre för
stackars Benke, men en dag kom i alla fall Benkes polare Arne fram till
honom och sa:
- Hörru Benke, det finns nog ingen som har undgått att märka hur du har gått och
stirrat på Vera, och jag håller med dig, hon är verkligen läcker, alltså! Men
Benke, för fan, det håller ju inte att bara gå omkring och glo på henne och inte
säga något och sen gå hem och ta en tajbreak i duschen, folk tror ju bara att du
inte är klok! Nej, ta chansen och bjud ut henne i kväll, du har ju inget att
förlora!
Och efter en stunds övertalning gick i alla fall Benke fram till Vera på
darrande ben och började stamma fram ett förslag till att ta med henne ut,
Visst, jättegärna!!! kvittrade Vera tillbaka och den stackars blyge Benke blev
naturligtvis ännu mer paff, han hade ju aldrig väntat sig att det skulle gå så
lätt. Men hur som helst gjorde de i alla fall upp att Vackra Vera skulle hämtas
hemma hos sig senare på kvällen.
Och efter några timmar var den stackars osäkre killen på väg hem till Vera, när
han på darrande ben passerade en blomsteraffär. Ja, varför inte, tänkte han och
knallade in, beställde fram den största rosenbukett de kunde få fram, lät slå in
den elegant och fortsatte bortåt vägen för att till slut när han kom fram till
dörren ringa på och när hon öppnade räckte han fram paketet utan att riktigt veta
vad han skulle säga. Men tjejen blev mållös när hon såg det stora svällande
blomsterpaketet och när hon hade vecklat upp papperet och såg alla rosorna skrek
hon till:
- Åh, Benke, kom!!!!!!! Hon bara slet med sig honom in, började slänga av sig
kläderna, vräkte sig helt näck bakåt i soffan och kved:
- Åh, det HÄR är för rosorna, Benke!
Och blyge Benke blev mer generad än nånsin, röd som en kräfta tittade han ner i
golvet, skrapade nervöst med foten och stammade:
-Ja - ja - men snälla du - nog har du väl i alla fall en VAS!!!
 

Av Louise samuelsson - 1 januari 2009 03:31

jaha då var man där igen...men nu är mitt värsta hemska fucking år slut...det året som var har vart hemskt...hemskt..nu ska jag ta nya tag..

skall ta tag i mitt liv gå ner de jäkla kilona som knäcker mej....jag börjar lite smått redan nu..men när jag kommer hem från branäs blir det kämpa ordentligt igen..jippi..puh  stön...för fet för et fuck va det inte så svullo sjung.,,nu ska det bli ändring i torpet...kanske blir jag en strängare mamma okså hehehe ..ngt måste hända med alla hästar..vem ska bort vem ska behlla?? man ska ju hinna me mer ...eve o hanna vill börja gymma okså så jag skall ta dit dom hanna måste ju bara fylla femton tror jag först..men vi kör på med simma o så så länge..

Så alltså mitt nyårslöfte är-----TA TAG I MITT LIV....BARA JAG KAN ÄNDRA PÅ DET.....

Av Louise samuelsson - 1 januari 2009 03:26

bORDE  hoppa i säng bums...men men ..ikväll har vi ätit go mat ..o sedan sovit...eller hur!! jisses va lugn jag vvart i dag bara suttit o vart foglig eller hur !o saknat mina tjejeer såååå...sista gången de e borta så här..

Eve kom hem kl 2 o hade haft kul och inte en droppe hade hon tatt ..gissa om jag e stolt mamma..

Prata med peter o hnna men jag hörde inte ett ord av va dom sa jag svara ja på allt...alla gapa  o skrek så jag kunde inte höra ngt alls ..men hoppas inte jag sa ja te ngt dumt bara...hoppas ni haft det jttebra men ffan vad jag saknat er ...kom hem!!

oj vvad jag svär hela tiden..

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards