Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Louise samuelsson - 4 januari 2009 23:48

var på hannas sista match idag o hon kan ju ...dom var jtteduktiga..dom vann med 5-1 ..hanna gjorde ett mål...heerre guud det är tll ock me kul o se på det trodde jag aldrig..

På väg till peters match så hamnade vi i kö vid scandinavium  och när vi väl kom fram så var det ambulanser o brannilar...och det stod en bil o brann...elller den var utbränd..i bilen låg det en hund som blivit innebränd o på marken låg det en dalmatiner som brandkåren höll på o rädda ...hemsk syn...läste i tidningen sedan att den var rökskadad men var på blå stjärnan nu..stackarna...

Peters match blev 1-1..inget rättvisst resultat inte..peter blev utvisad i 2 min..dom var jtteduktiga...

sen far vi hem te syrrann o fika o fick träffa hennes nya snubbe..tomas hette han o va bartender på stena ..jttetrevlig va han...o så lilla putte...

Av Louise samuelsson - 4 januari 2009 01:29

Idag fick jag äntligen se hanna spela innebandy...grymt..hennes lag var väl inte det mest energiska jag sett på en plan...men hanna kämpade på bra..tråkigt när det inte finns nån kämparanda i laget..ska försöka hitta en annan klubb te na...Är orolig hanna har gått ner så mkt i vikt..hon  är för smal nu...

s

edan var vi o käka go pasta mumma....

Imorn skall vi få se peter spela för första gången spännande...ska bli kul o se om han e en sån hårdis som han säger hahhaa han skalla en kille på en match så han bröt näsan....ihaooo...själv tror jag han är en kille som gömmer sej när bollarna kommer ...skotträdd och saftblandare hehehehe ska bli kul o se om jag har rätt...

Av Louise samuelsson - 4 januari 2009 01:23
JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

Idag kan ja få ångest att jag inte funnits mer till...en du har låst inne dej för mej i så många år ..jag visste inte att du hade det samma som jag nästan ialla fall..du har inte berättat ngt för mej förrän vi söp oss fylla,,

Jag har haft mina tankarom dej ang patrik ..men nu vet jag vilket helvet du haft..min broder har vart fruktansvärt hård o elak mot dej...vad har han gjort för att hjälpa till..??gapar  skriker o e helt knäpp....nu vet jag ju att du inte heller har ngt glatt minne eller förtroende för din familj...jag håller på o rensar min hjärna på all gammal skit..som sakta dödat mej...ska vi kämpa ihop ?? ska vi ta steget?? vi är starkare än dem?? ska 2009 bli vårt år?? vi har många år o ta igen...bara så du vet så finns jag här för dej....kram

Av Louise samuelsson - 4 januari 2009 01:03

Julen för mig har vart hemsk så länge jag kan minnas...men när jag träffade dick o fick mina barn ändrades allt nu älskar jag julen...

Julen för mej innan var sorglig...jag hade ångest i veckor ..jag visste vid varje högtid skulle jag få veta vilken värdelös skit jag var ju längre in på natten det blev o ju tommare spritflaskorna blev..jag visste hatade allt vad högtider va...

Min bror o min far blev otrevligare o otrevligare oc min bror särskilt hackade hela tiden på min storasyster..bla bla..hemskt han fick sånna vredesutbrott att jag vart livrädd...han strunta i att småbarn var nära...hanna var livrrädd för han hon gömde sej på sitt rum efter det firar jag inte me han mer...han har förstört så mkt den mannen..skulle kunna skriva en bok om han o pappa o mamma...

Minns min älskade kanin pelle...guud vad jag älska han..en dag när jag kom he från kollo sprang jag in te mitt rum till pelle..buren var tom och mamma sa ..ann-louise det ligger ngt te dej i kylskåpet..åå vad låg där?? när jag öppna dörrren låg min älskade pelle i en fryspåse död ibland ost o skinkan...jag tror jag svimmade förjag minns inte sp mkt mer...jag mindes att min mamma hatade pelle och att hon aldrig trösta mej..jag begravde han ute vid fotbollsplanen o jag var där varje dag i 2 år..detta sitter djupt i mej..mamma hade en viss tendens till att låsa in mej på rummet när hennes äckliga olika män var hemma...kommer ihåg bill..hans vidriga blick som han gav mej när jag fyllde 11..jag sa te mamma att han tittar så på mej o då sa hon men snälla ann-louise det gör alla män..vaaaa?? han kan inte hjälpa att han är peeriodare o då gör dom så..när jag visste att dessa gubbar kom låste jag in mej själv på rummet till slut..jag var livrädd för dom..äckliga vidriga män..än idag undrar jag hur pelle dog ..frågade mamma men hon sa bara att han var gammal men det var han inte det vet ja..hoppas all gammal jävla skit lämnar mitt huvud snart för jag blir tokig tokig....faan va ensam man e ..ens mamma o pappa är ändå ens mamma o pappa...jag ska gå vidare jag vill inte ödsla mer energi på dem nu..nu e det mitt liv mina barn min gube mina vänner som gäller....bort me gammalt skit....

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards