Alla inlägg den 28 januari 2009

Av Louise samuelsson - 28 januari 2009 23:23

Dom flesta som känner mej vet att mitt liv förr bara bestod av sport..guud vad jag saknat det..så mkt att jag vägrat följa med på matcher o sånt..nu har jag börjat komma tillbaka ..jag älskar det..verkligen älskar det....jag hade ju kropps tjejer bra länge och gick massa tränarutbilningar i handboll o i simning,,,jag är en tävlingsmänniska ut i fingerspetsen..Nu har jag blivit drabbad av innebandy. fattar ni innebandy,, igår var ju karro med på match o idag i telefon sa hon att fan kul det är o kolla mtcher äntligen har jag en o kolla med....Roliga är att karro säger gud vad kul att ha ett lag.. jag skall banne mej ha som mål med hela skiten jag o karro skall ha ett eget lag.. haha karro är jttepeppad och vill verkligen..så nu skall vi lära oss träning o allt om innebandy,,,hitta ett bra lag som vi kan få vara med o se hur bra träning är..vi har redan löst det mesta!! skall möta på söndag gamlestadshallen ch prata och se vad hjälp vi kan få och kolla på deras herrmatch..ihaooo ..nu tänker ni du är för faan galen lollo..men neeej..min dröm fast det skulle ju vart handboll egentlligen men den tiden är förbi nu är det nystart,,jag är inte rädd längre..JAG KAN ALLT BARA JAG VILL..MITT LIV ÄR PÅ VÄG TILLBAKA.....

Av Louise samuelsson - 28 januari 2009 23:15

Går förvånadsvärt bra..inte vart hungrig ens..men mitt på dan fick jag en blacka och frös o deppa..eller jag deppa inte jag tyckte synd om stackars mej som frös..hatar o frysa...

Evelina ramlade av ganni idag han gjorde världens bocksprång så hon flög...dålig balans eller..hehe

På xtravaganza sa dom att man måste få i sig 3-6 matskedar psyiallis frön eller vad det nu heter per dag för att kunna skita,,,,puh vad äckligt...smakar inget men konstistensen är som o käka grodyngel..fy faaan. jaha imorn är det dag 4 o då skall jag gå in i ketonfasen då skall jag lukta skit me...illa.. hoppas jag klarar mig ifån det alla luktar inte...men med min otur kommer jag nog att lukta mest i hela kungsbacka,,stinker bajs äter grodyngel o inte skita på 3 månader jippppii visst låter det underbart..Eller skrämmer bara alla upp mej...??

Av Louise samuelsson - 28 januari 2009 23:12

Var på bio ikväll med eva...vi såg mammut hade jttestora förväntningar....skulle sitta på bio i över 2 timmar ihaoo utan godis utan popcorn utan cola neeeejjj..men det gick jttebra med en päronloka..filmen var seg verkligen seg....hände ju nästan inget ..inget porr heller ..nja inget jag kan rekomendeera....eva var nog inte nöjd hon hade handskar och kappa på sig hela filmen hehe..

Av Louise samuelsson - 28 januari 2009 16:33

Fick veta idag att efter 3-4 dagar kommer man in i ngt som heter ketonfas..vilket gör att man kan smaka illa i munnen ..och att man kommer o lukta illa ett tag jippii lät ju väldigt kul får jag säga...har inte lust att lukta illa...men det är ngt med kroppen som händer ...inte nog med att jag bara får dricka nu skall jag lukta illa oksååå uuugghh..


Vad är ketos?
Ett milt blodsocker som kroppen själv producerar och som gör att bl.a hungerkänslorna försvinner.
Ketoner bildas när kroppen förbränner fett.
Studier har visat att kroppen tar hjälp av ketonerna i förbränningen. Detta sparar muskelcellerna vid en viktminskning. Ketonerna ger dig dessutom ökad känsla av pigghet och dämpar hungerkänslorna. Detta upplever du efter ca 3 dygn. Ketosfas uppnås vid intag av max 450-500 kcal och max 50 g kolhydrater.

Av Louise samuelsson - 28 januari 2009 11:11

Fick en cd skiva igår från extravaganza dom man skall lyssna  på varje dag helst..har gjort det nu presis och jag lade mej på en filt på golvet o en go kudde framför cd spelarn..cdn startade och jag hör hur mina 2 hundar smyger förbi mej och upp i varsin fotölj o jag öppna ögona o bägge två låg o titta på mej som ett ufo..haha. dom undra vad jaghöll på med..dom var med  titta under helaövningen haha snacka om att vara chockade ...detta skall  jag göra varje dag i 3 månader puh..varje morgon..så dogsen lär nog vänja sej..

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards