Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Louise samuelsson - 6 januari 2009 23:51

Fucking jäla ångest...snart skall jag bli ingmarie stenmark ...jag vet redan nu att jag kommer o få åka ambulans för jag e katastrof i backen ..vet ju inte ens om jag kommer att våga åka uppför backen ..jag e ju höjdrädd o jag kan inte åka nån lift som är högre upp än 163cm då får jag svindeln..åka ankarlift är farligt det gjorde jag den gången jag åkte i sunne för flera år sedan..då när jag skulle fånga den fick jag den i huvet så glasögona åkte upp före mej....

Undra om jag kan ta moppehjälmen med visir i backen?? skit samma hur jag ser ut det är ju bara vi o  rambäckarna ju...jag skämms inte..,,har jag hjälm på huvet kanske jag känner mej mer säkrare...

Av Louise samuelsson - 6 januari 2009 23:46

Fattar ni vad jag börjar må bättre...rensat massa i knoppen o det är underbart ...har inte deppat på 2 dagar...ihaoooooooo...på  måndag börjar jag banta eller rättare sagt att ta tag i mitt liv fast jag har nog redan börjat tror jag...allt känns bra...fattar ni att det  är lollo som skriver det daaaa,,,,


Av Louise samuelsson - 6 januari 2009 23:46

Av Louise samuelsson - 6 januari 2009 01:24

Nu är det bara några dagar kvar tills vi skall resa till branäs...hur katten skall jag klara det?? jag kommer o bryta allt som går o bryta...jag har åkt 2 ggr i mmitt liv o då gick det åt helvete...o nu 30 år senare skall jag vara ingmarie stenmark...tur att finns after ski där kommer vi o bo...hoppas det finns något before ski me...jag måste nog ta mej rejäla drinkar före start...puh...ni skulle allt vilja sett mej i backen...eve o hanna har lovat o hjälpa mej ...stackars hanna hon är den enda som kan åka bra...

Köpte en skidoverall i stl 3 x xl orka inte prova tänkte jag tar det som är för det fetaste som finnes...provade den hemma det var bara det att dom var så stora så hängslena börja vid örona...gylfen vid näsan..hm .. jaja pengar åt skogen men drabbarinte nån fatti inte..hujedamej..jag har ångest jag kommer inte hem levande..eller hel kanske man ska säga....

i detta hus skall vi bo i...

Av Louise samuelsson - 6 januari 2009 01:06

Faan va kul det är idaag har jag sett först hannas match så bra..hanna gjorde mål tyvärr blev det lika o sedan förlorade dom i straffar..men en super match...ihaooo sedan far vi till peters match och den var okså bra...han är grymm...sen på kvällen spela han sin andra match men det gick tyvärr inte så bra..eller jo det gick kanon men när det var halv minut kvar gjorde de andra mål o vannnnnn ...jaja men dom va jtteduktiga...


Knappt vart i stallet idag guud vaa gott,,jtteskönt o slippa i några dagar..stackars eve som får göra allt själv..men men...

Nu är det ju 2009 o nu är det dags o ta tag i mitt liv...ihaoooooo



Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards