Alla inlägg den 31 januari 2009

Av Louise samuelsson - 31 januari 2009 15:21

haha guud vad jag skrattat idag ...behövde skratta haha...peter o hans mamma o hans bror och deras syskonbarn var o red haha ...peter e grymm han rädsla försvinner mer o mer ..men hans bror anders my good..han hade alldeles för liten hjälp typ till en femåring...han skrek direkt när han kom upp på hästen och var livrädd haha..en han blev modigare o modigare...fick till och med upp ingmarie på bob...riktig cowboy..ihaooo...jisses ..dom var jtteduktiga o modiga,,dom är helt underbara hela hans familj...känns om man kännt dom i evigheter..

Av Louise samuelsson - 31 januari 2009 08:27

Nu har jag vart ute o gått underbart..lånade peters ipod åååå guud vad det underlättade o gå med musik...måste köpa mej en sån ju..så jag gick i en tim o 10 min ...sedan kom jag hem i tog ut hundarna i skogen i  40 minuter...snacka om verd..men guud vad skönt...

Av Louise samuelsson - 31 januari 2009 06:09

vad katten händer i mitt liv?? vakna halv 6 klarvaken och nu skall jag gå ut på en promenad...verd..gjorde mitt rop jihaooo som jag skall göra varje dag..hehe..eller varje morgon...så jag e positiv på morran ialla fall hehe alltid ngt..

Av Louise samuelsson - 31 januari 2009 00:03

Idag vart en ok dag men inte helt hundra det började bra men massa negativa tankar hunnit ifatt mej ...det handlar inte om maten alls det handlar om allt runt om..Bantningen funkar utmärkt en massa jäkla tankar..inte om mat eller så...

varför är jag inte glad borde ju vara det...har massa vänner goa barn goa styvbarn..go make..ok ekonomi..men ändå känner jag mej som jag är ensamnast i världen..fattar inte varför..?? faan kan jag aldrig vara glad..vad är det för fel...vad är det jag saknar...?+ kan säkert bero på bantingen att jag mår skit nu..eller kanske det som hänt idag,?? jag orkar inte tjata om pengar varför kan inte bara dom ge mej pengar som dom är skylldiga mej..för mej är 7000 mkt pengar..är det därför att jag e depp för att jag inte får det dom är skylldiga mej?? varför kan jag inte bara säga stopp?? stoppppppp ..varför kan jag inte lära mej o säga nej !!!!!!!!!!!!!!ibland känns det som folk bara drar i mej..lollo kan du göra det lollo kan du göra det...jag får skylla mej själv som inte kan säga nej..jag säger det skall jag aldrig göra o vad gör jag kan inte säga nej när det väl gäller...varför kan jag inte bli kaxig...

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards