Alla inlägg den 3 januari 2009

Av Louise samuelsson - 3 januari 2009 10:57

En man i en varmluftsballong insåg att han kommit vilse. Han minskade höjden och såg en kvinna nere på marken. Han sänkte sig ytterligare ner och ropade:
- Ursäkta, kan du hjälpa mig? Jag hade avtalat ett möte med en vän för en timme sedan men vet inte var jag befinner mig.

Kvinnan nedanför svarade:
- Du är i en varmluftballong cirka trettio fot över havet på 55 41´47´´ nordlig bredd och 10 12´47´´ västlig längd.

- Du måste vara tekniker" sade mannen.
- Det är jag, sade kvinnan. Hur visste Du det?

- Tja, sade mannen. Allt du har sagt är tekniskt korrekt, men jag har ingen aning om vad jag skall ha det till, och faktum är, att jag fortfarande är vilse. Det enda jag fått ut av din hjälp är att du försenat mig ytterligare.

Kvinnan nedanför konstaterade:
- Du måste sitta i ledningen, i direktionen.
- Det gör jag, sade ballongskepparen.

Hur kunde Du veta det?

- Det är enkelt.
- Du vet inte var du är eller vart du skall.
- Du har stigit uppåt med hjälp av en stor mängd varm luft.
- Du har träffat ett avtal som du inte är i stånd att klara av att hålla och du förväntar dig att människor under Dig skall lösa ditt problem.
- Faktum är att du befinner dig i samma situation nu som du gjorde innan vi möttes, men nu är det plötsligt mitt f

Av Louise samuelsson - 3 januari 2009 01:14
JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

Av Louise samuelsson - 3 januari 2009 00:58

Nu skriver jag skit igen ,,men jag måste ,,nu har dom sagt te mej att jag måste rensa allt...så  jaha vart var jag jo ..jaha vart skall jag börja..

Min syster....tyvärr har vi inte haft jttebra kontakt men det blir bättre o bättre..tycker jttemkt om min syster,,,men vi är som natt o dag..hon den snygga smala partypinglan...och så kommer jag talanglös flodhäst ful som faan...hmm...när pappa blir full pratar han hela tiden om min syster om hur redig hon är hur fin hon är ..o avslutar återigen o du ann-louise du skulle inte ens vart född .. när du föddes börja problemena..jaha tack som faan ...Jag har alltid vart så avundsjuk på min syster..stark människa som klarat sig själv..trodde jag men när vi väl prata ut så märkte jag att hon var lika skör som jag..okså så besviken över mamma o pappa..o jag som trodde jag vart ensam om detta..jag minns jag hade halsfluss o 40 grader feber ,,jag var 15 år o jag svimmade i hallen rätt på hallbordet o då fick jag mej en örfil..återigen kom morgan o tog mej te sjukhuset ..mitt iv var så frutansvärt kaos...men som jag sagt tidigare så räddade min idrott mej..guud vad jag saknar all idrott..varenda lediga stund träna jag..älskade det...åter te min syster insett att hon haft det tufft me o tufft som ensamstående mamma utan mamma o pappas stöd....men eftersom vi inte prtat så mkt har jag inte fattat att det vart så illa där me eller så orkade jag inte förstå..men jag är glad att ha min syster i mitt liv och jag vet att hon finns där ffastän vi inteträffas så ofta..puss

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards