Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Louise samuelsson - 13 januari 2009 22:51

idag vart en stressad dag fram o tebaka...puh...stallet klart tidigt..göttt..sedan åkte jag o hanna till allum för att handla kläder i en viss affär så var affären helt omgjord så det fanns inte kvar ngt alls av det vi skulle ha ..snyft...

men vi lyckades shoppa lite ändå..

vi käka på max (fast jag åt nyttiga varianten )

Sedan var vi hos magnus och hanna fotade över 400 kort...puh. trodde aldrig hon skulle våga..men hon verkligen släppte loss ..blyg var hon men han var ju otroligt proffisionel så han fick henne och slappna av..supergo kille..ska bli spännande och se bilderna sen..

Eve fullt upp ..var hos jennifer och hjälpte henne med 2 av hästarna..

Av Louise samuelsson - 13 januari 2009 09:21

Kom hem 9.10 då har jag mockat 4 boxar gjort all mat lett 3 hästar haft en i sjukhagen,,,stolt över mej själv hehe,,,,vakna med sura tonåringar...jttekul..åh nej skall till tandläkarn idag...vil inte vill inte...

Jag vill ut o resa igen...guud vad gott det va...alla var glada tjejerna var hur glada som helst o inget gnäll ..här hemma ör jag allt fel...mockar jag fel får jag skit för det är jag inte snabb nog med hästen får jag skit för det. ..jag får inte se  hanna spela matcher,,får inte det får inte det  min gubbe gör mej tokig,,han är bara flumm flumm...al bundy och dick äär kopior,,,kommer hem handen på snorren o en kall öl o tv ...Men nu ska det bli ändringar jag skall försoka o kolla på mer matcher även om surhanna blir surare...jag tror innerst inne att hon vill ha mamma där för sista mtchen sa hon själv att hon var glad att jag kom trots att jag fick utskällning av henne innan matchen för att jag kom..stallet skall vara klart före 12 helt o hållet så eve bara kan rida sen..så skall jag börja plugga...jippiiiii...skall se till o få min betalda omskolning nu...faan snart är jag ju 41 år gammal käring...

Av Louise samuelsson - 13 januari 2009 00:01

Jag har tandvärk huuu..det gör jtteont haft det till o från i en vecka nu,,,,blir tokig..har fått tid imorn halv tolv..inte kul alls ..jag är lite depp..men men...

inte en godisbit idag jag e stolt över mej själv ...vart jtteduktig hela dagen. till o me fått i mej en liter vatten ,,,wow..


Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards