Alla inlägg under januari 2009

Av Louise samuelsson - 19 januari 2009 00:07

En norrman ser sin fru i en porrfilm. Han pustar ut och säger . Tack och lov det är på film oc inte på riktigt!!!!

ooo

Av Louise samuelsson - 19 januari 2009 00:06
JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

Av Louise samuelsson - 18 januari 2009 23:54

En clown kommer in på cirkusarenan me sin krokodil...Til publikens fasa tar han fram kuken och stoppar den i  munnen på krokodilen. krokodilen stänger försiktigt munnen. Han står så i 2  minuter.Det är knäpptyst i publiken. Sen tar han fram en hammare som han drar allt vad han orkar i huvuet på krokodilen. Krokodilen öppnar då munnen och han tar ut kuken. Han vänder sig till publiken och frågar om det är någon som törs prova. Alla sitter tysta men till slut räcker en blond tjej upp handen och säger -jag kan prova om du lovar att inte slå mej så hårt i huvudet!!!!

Av Louise samuelsson - 18 januari 2009 23:44
ChanceUploaded by titounetsan

Av Louise samuelsson - 18 januari 2009 23:33

Nu har jag funderat hela helgen verkligen hela helgen vilken metod...nästa måndag går jag på pulvret igen...måste måste ge det en chans till...jag betalr ju varje  månad..nu ska ngt hända..kan inte gå här och tycka synd om mej,,,bara jag kan göra ngt åt det ..hoppas ni stöttar mej så gott det går mitt humör kommer och vara kaos kaos kaos sur och jävlig och besvälig men en blir det bra...

Av Louise samuelsson - 18 januari 2009 23:31

Gött slapp stallet idag...var ed hanna i mölnlycke där dom spelade mot pixbo hehehehehe storstryk hehe..men det var väntat..stackarn hela peters fam var där o titta..dom är verkligen supergoa...ska bli kul o lära sig golfa hahahaha...


Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards