Alla inlägg under januari 2009

Av Louise samuelsson - 12 januari 2009 00:16

im alive....jag har överlevt...det roligaste jag gjort på länge! det var askul...kom upp till branäs o såg backarna och ville åka hem...fyy faan...dom stod rätt upp i luften..kom till huset älgen 30...å vilket hus det var helt enormt...rena lyxen..huset låg så man kunde åka skidor direkt ifrån dörn o rätt ner i backen..går inte o beskriva med ord hur fint det var..backarna och liftarna såg skräckinjagande ut...

kunde knappt sova första natten för oron..jag bestämde ig för att jag visst skulle åka och visa att jag kan hehehe.,,hemska dagen kom vi for till skiduthyrningen o hyrde skidor. några meter ut sär börja backen...paddla mej fram till liften ..hanna lova o lära mej men hon hade inte tid hon tyckte jag var för långsam...jag klarade liften på första försöket...men när jag kom upp puh my goood ..alla andra stod nere o väntade på mej  jaja jag skall vara tuff..faan vad rädd jag var..jag plogade hela vgen ner men det gick bra...men fötterna höll på o gå av ..fick byta till bredare pjäxor och då blev det mkt bättre..tjejerna åkte upp i gondolen och jag hängde på efter...vi skulle åka i en grön backe sa dom ...vi for över en bro jttecoolt...men sen hände ngt .....vi körde fel jag hamna i värsta röda backen jag trodde jaha nu är din tid ute...jag vurpa 3 ggr...tur att nätet stoppa mej..så kommer det en handikappad o susar förbi när jag ligger på marken och är sur..fanns bara en väg o det var ner...jag kom ner men det tog en timme...det tog en o en halv timme för eve ahhahahha..men hon blev jttesuktig sen o tog den igen  idag...alla tjejerna var fantastiska på att åka...

helt galna....andra dagen köre vi scoter jag hade hanna bakom mej (att hon våga) det var skitkul...vi gasade som katten..vi ägde jag o hanna hahaha....hanna flög bakom mej i guppena...hon skratta högt underbart vart det..ja hanna var ju kärlekssjuk hela helgen...guud vad hon saknade peter,..hon vart nästan sjuk av saknad..sms sms sms sms sms sms sms...nästa gång måste han åka med går inte och ha en sån hanna med...

Imorn kommer jag o lägga in massa fina kort hehehehe ...som sagt det har varit en underbar helg..susanne ägde backen hon var grymm...all go mat alla goa drinkar..ville inte åka hem...mennu är jag här och jag överlevde...imorn börjar mitt nya liv...hoppas jag får massa stöttning!!!!!

Av Louise samuelsson - 9 januari 2009 17:47

här kommer ett inlägg jag vill publicera på bloggen! Ja överlevde.! Stugan helt enormt fin. Jttelyxi. Idag börja ja i grön back

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards