Alla inlägg den 2 december 2009

Av Louise samuelsson - 2 december 2009 09:28

Huuujedamej vad kallt....

tur jag inte är en naken hund...upp tidigt åkte o fodrade i stallet sen körde jag barna till skolan..inte skönt alls..snälla sommaren kom tillbaka...

Idag skall vi prova häst om det går att rida i paddocken förståss...asså inte jag men min dotter..

Många hade gärna velat se mig rida hehe men det bjuder jag inte på när det är kallt...  

Hanna skall med Linda och hennes vännina till ullared..hoppas hon köper många julklappr till mej...älskar julklappar...

nu ska jag städa lite toddeloddiiiiii

Av Louise samuelsson - 2 december 2009 01:16

Idag var jag hos Lotta salong viola och fixade jul naglar ..jttefina ...fast lotta blev nte så nöjd hon är perfektionist och jag ville prova lite nytt hehe sorry Lotta..  ..Självklart gick jag på att handla ngt solspray hon hade hemma så jag o tjejerna är nu insprejade ...ska bli kul och se resultatet hehe 


Både Dick och hanna o evelina fick fotvård av Eva idag Fotlyckan i kungsbacka....nystartat säg till om ni vill ha telefon nummret....hon gör bara hembesök...Alla tre var mkt nöjda ...de njöt för fulla muggar...tack eva!


Åkte hem till min vän sen vars svärfar åkt till sjukhuset...håller tummarna för honom....     

Av Louise samuelsson - 2 december 2009 01:00

Förlåt igen jag e hopplös....   jag har inte haft ork eller lust att blogga på ett tag....tack alla ni som jag fått meil av att ni saknat mej ni är underbara....sista tiden har varit lite kaotisk...

Men allt börjar bli bättre..  tack o lov...hOppas bara allt kommer att lösa sej nu...barna måste må bra...livet går ju upp o ner och man gör misstag man lär sig av sina misstag...tänk att saknad kan göra så ont...men men ni börjar allt se ljust ut...

Mina leder har gjort så ont i några dagar puh...haha på tal om att allt börjar se ljust ut hahahaha....

Skall till rematologen och ta nya prover som jag inte gjorde sist gång...  men jag försöker att inte tänka på att jag har ont hjälper inte att gnälla...vad skall jag göra åt min psoriasis ??? gör mej galen....hatar det hatar det..hjääälp..

jaha vad hänt sista tiden...

Hanna...vi har varit o kollat på öppet hus i aspero o hulebäcks gymnasium....skitsvårt o välja..bägge verkar bra...hanna älskar sin innebandy...tufft och bestämma sig så fort...Anders är ju på aspero så han kan säkert ge henne en stöttande hand känns ju tryggt...hule känns så långt bort...

 

Eve...allt springer på ska prova en häst imorn håll tummarna...henne behäver jag aldrig beskymra mej över hon sköter allt super tar stort ansvar för allt hon gör...im proud...

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards