Alla inlägg den 5 december 2009

Av Louise samuelsson - 5 december 2009 00:35

Imorgon äker lilla Twix hem,,,helt underbar häst..evelina har startat inridning på han och nu behöver han hem o vila..förhoppningsvis kommer han tillbaka senare,,,

 

  

Av Louise samuelsson - 5 december 2009 00:33

Barnen i en lågstadieklass fick i uppgift att rita en teckning med någon
av sina föräldrar på jobbet. En flicka bidrog med följande alster:

  

Efter att den lilla flickan tagit med och visat teckningen hemma, återvände hon till skolan nästa dag med en lapp till klassläraren från mamman som löd:

Jag vill gärna klargöra ett par saker angående min dotters konstverk. Detta är INTE en teckning av mig när jag utför någon slags stångdans på en strippklubb. Jag arbetar i en järnaffär och jag hade berättat för min dotter om hur mycket pengar vi hade tjänat efter det senaste snöovädret. Bilden föreställer mig när jag säljer en snöskyffel!”.


Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards