Alla inlägg den 8 december 2009

Av Louise samuelsson - 8 december 2009 08:25

  Jag ,Marie, anette och Marieloiuise bestämde oss för att åka till stockholm och ha kul...Men tyvär kunde inte Anett åka med pga av sjukdom och marie-louise pga att Hille är sjuk   ..vi har haft en helt galen och underbar helg...vi åkte frå stationen lördag morgon kl 8....så här glad var Marie när vi åkte...

 

 

Men snart somnade hon hehehe...  

 

 

 

   så här söt e ho då.......

   Vi kom fram vid ett tiden och checkade in på hotellet som låg på drottninggatan..perfekt läge...behövde inte åka tunnelbana en enda gång...vi gick o gick...helt underbart....massa grejer över allt på stan..jul jul överallt var det jul...massa försäljare av allt över allt...levande ljus massa olika mat,,,brända mandlar alla dofter på stan,,,,vi var mkt i gamla stan ..helt ljuvligt ...underbar julmarknad där vi mös med glögg o peppar kakor....

 

  Det var ju lite kallt ibland..   Våran gata..Marie poserar i mörkret...På kvällen hade vi bokar bord på hamburgerbörs för att se christmas show med Robert wells...  Fantastisk show med underbar mat...smördegsinbakad oxfile med potatisgratäng mummma....sedan när vi skulle gå hörde vi öööö brudar vänta på oss!!!! kolla visst passar jag ihop medjocke sångaren i poodels eller vad dom hette hehe...

       omg sicken kväll....

 

   Efter maffiga limosinerna släpt av oss i kungsträdgården så gick vi o kolla på Nks fantastiska julskyltning,,,(kommer fler bilder sen)

 

Sen somnade vi gott på hotellet o på morgonen fick vi en härlig frukost ..sedan dags för stan igen...vi käkade spansk mat på gatan var så där gott...men efterrätten bestod av hollänska minipannkakor med nutella muuuummma...

vi provade massa ostar i olika stånd ...skitgott..marie köpte lite ostar med sig hem..men ekonomiska lollo sparade ju sina pengar....hmmmmm..kl 16 var det dags att åka till busssen som skulle ta oss till cinderellabåten..

   Jaha här vi fotade utan förvarning när vi gick ombord...jag blev livrädd ju...men snygga e vi ju....  

Tror nii vi fick en chock när vi fick veta vart vi skulle bo!!!my good....

   Nu fatta vi varför biljetten var så billig hehheehe...kolla under bildäck!!! men hytten var jttefin vi hörde inga ljud eller nånting alls..helt super..

Kl nio var det dags  för julbord...mumms ...vi åt o åt ....hurmkt mat om helst men jag är ganska otacksam när det är julbord jag äter ju int sill o sånt,,,,men det fanns verkligen allt!!! säkert tio olika efterrätter...tillo med kalvdans mumms....sedan var det verkligen fullt ös hela kvällen...Nisse hellberg uppträde vi hade inte en aning om vem det var men han var helt grymm han sjöng tidigare i wilmer x...

   skit bra!!!!

sedan blev det massa goa drinkar....slutade o räkna efter 7e...

  Jordgubb nånting....   Denna drinken lös men det kom inte med på bilden..     

Mummmmmmmaaaaa

 

Sedan var vi ju tvugna o spela lite...

     jag bad till gud och kolla då vann jag storkorvan........

Sedan var det dags för arvingarna dom var okså skitbra vi dansa o danse hehe..

Vi hamna givetvis med hela gänget efteråt haha vi lärde känna hh--håriga huvet..helt underbar kille och hans fru,,han spelade munspel helt grymt ...vi blev hembjudna till honom i grästorp när dom ska ha privat spelning  i jli hehe ska bli spännande,,helt underbara människor jag skratta så jag grät...mongo dansen införde vi på båten...

  haha jag och en galen kvinna framför mej var tvungen och ta ett foto så hon kom me ...   Marie var så söt i sin fina klänning...     Kolla kolla jag har halva inne på en kille jag träffa  hahah

    hh -håriga huvet o kim....     

jaaa ni fattar...

Marie tack för en helt underbar helg...hoppas du inte är för trött på mej....

Dagen efter åt vi frukost sedan sov vi till halv 3 undra varför....

 

 

 

 

 

.

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards