Alla inlägg den 16 december 2009

Av Louise samuelsson - 16 december 2009 00:01

Idag for jag och min älskade styvdotter som jag kallat henne i alla år...till ullared    kom dit o det var inte mkt folk alls underbart..fick handlat tusen saker mer än vad jag skulle...blev flera julklappar till..och en kökslampa äntligen!!!!!! och 15 klappar till julklappspelet e klart....jihaooo..vi käkade go thaimat efter mumma sedan en lite gootepåse med tyvärr....WTF..MEN VART VAR DU??? MORGAN!!!! kolla ju överallt hade ju lovat susanne att fixa en autograf..Det är ju hennes stora dröm man....

   vi kolla o kolla o kolla men inte en morgan,,,förlåt sussen me tussen....

 

Jaha så köpte man en julskiva som var skitdålig....igen...nån som har en bra? har köpt 3 i år inte en enda e bra.. snälla Jesson sjung in en till mej please..

 

Jag hittade Trolltider cdn ååååå älskar ju den...köpte den kom hem och jag och evelina kröp ner i soffan och mös till den........

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards