Alla inlägg den 14 december 2009

Av Louise samuelsson - 14 december 2009 01:40

 Idag skall Hanna gå på alice coooper......huuu snacka om att jag e avundsjuk...hon fått fribiljett av en kompis....huuu vill se  villlseeeeee juuu...

  

Av Louise samuelsson - 14 december 2009 01:37

Här är söta graciella som evelina provade idag eller igår ska jag väl säga klockan e ju snart 02....puh...eve ska testa henne igen hon bara trava lite...ska bli spännande, men tyckte om henne,,håll tummarna...

  

Av Louise samuelsson - 14 december 2009 01:25

for vi hem till sussen o magnus o mös...alltid lika mysigt i deras nya fina hus snacka oma tt jag okså vill ha hus....hade en trevlig kväll spela yatzy o bara loooosssa hatar det spelet....går aldrig bra där..


Idag provade eve en ny häst igen och hon tyckte om henne.. ska åka i veckan o rida henne igen..


guud vad jag e trött .....


barna gjorde granen så fin idag.,.

har hundra julklappar o slå in kan nån komma o hjälpa mej..


mste sova...puss på er


kom ihåg imorn är det mndag ..då kommer  jag vara deppig ....

men inte på kvällen då ska jag på dejt med gnällfia.....ska bli kul...



Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards