Alla inlägg den 20 december 2009

Av Louise samuelsson - 20 december 2009 23:25

Äntligen!!! det snöar ....underbart jag älskar ju snö....får mig o tänka på vad underbart vi hade det i branäs....

(stackars min man han ska skotta snö klockan 3 i natt)

 

Hanna hade snöbollskrig och kom hem genom blöt....hihi

 

  

Av Louise samuelsson - 20 december 2009 23:18

  Heej förlåt min dåliga uppdatering...

Helgen vart fullt ös från morgon till kväll..igår kväll hade vi besök hemma av janne o bettan och vi käka revben mummmma mkt trevligt var det...

idag fick jag sms vill ni äta med oss...från jessika och lars,,,,klart vi sa ja....

vi fick 2 olika sorters paj och en härlig sallad...det var verkligen underbart gott..Tack..  

När jag kom hem stod det en kaka i köket från Mia som tack för lånet av borrmaskine,,,,men hallåå låna den meeeer ...kakan var helt underbart god..

och den var formad som ett hjärta..

 

  

Tack Jess och Mia....

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards