Alla inlägg den 29 december 2009

Av Louise samuelsson - 29 december 2009 00:35

Igår kom graciella...jttefin häst..vi ska testa henne i en månad om det är ngt att köpa ..men kaninfin häst...helt grön men det är kul o jobba på..håll tummarna att vi hittat hästen till eve nu....puh..ska ta lite foton i helgen så jag kan visa er..

Imorgon skall jag till vetrinäen med hundarna..måste hjälpa dom inför nyår..dom lider verkligen av alla smällare..nu ska dom få lite gotteriii så dom blir lite borta hehe..det är fruktansvärt o se sina hundar så rädda som jag gjorde förra nyår så nu måste jag hjälpa dem..dom är ju mina ögonstenar..

Av Louise samuelsson - 29 december 2009 00:33

Vi har köpt wiiii och det är jättekul....idag har jag och evelina spelat både bowling och golf ,,,tror jag vann hela tiden hehe evelina går in med hela sin kraft finns inte nån chans att slå henne....galen panna..

Av Louise samuelsson - 29 december 2009 00:24

Idag skulle hanna o evelina och angelica ta foton....men både a o evelina ångrade sig..evelina är inte alls mkt för att vara med på kort..men hanna tycker jättemkycket om det så det bara av till gbg...väntan o väntan...men det blev jättebra...

 

Tack vare Mia hamnade vi här..hihi

 

här kommer några bilder..

 

  

        

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards